Toon posts:

[BC3] Kabelverbinding soms weg!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit ook in (regio) Rotterdam en heb nergens last van... Uiteraard ook Com21

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 23:03
hoi
kheb sinds eergisteren chello, en ben wel vrij tevreden (overgestapt van 56k) maar soms is die k*t verbinding soms weg, en cs''en lukt niet, maar daar heb ik al een topic over bij spielerij, waar nog niemand een antwoord op weet.
kheb een com21 modem, en voor de rest gaat alles wel.
wie weet wat?

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:57

Gerco

Professional Newbie

Dat heb ik hier ook al een week of 5... wat is je postcode?

In Zuid-Holland (vooral regio rotterdam hoor ik) is het zwaar kut.

Ik moet zelf ieder uur ofzo mn IP renewen en dan werkt het weer. Kijk eens op de newsgroepen en vul zo''n feedback formuliertje in op de chello site. Ik denk niet dat het helpt, maar misschien als ze genoeg van die dingen krijgen gebeurt er wat.

Volgens de helpdesk niks aan de hand zeker?

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:57

Gerco

Professional Newbie

Op dinsdag 29 mei 2001 17:13 schreef achappey het volgende:
Zit ook in (regio) Rotterdam en heb nergens last van... Uiteraard ook Com21
In een aantal postcodes wel, anderen niet, ik snap er niks van.. In (bijna heel?) Barendrecht is het wel knudde en een aantal plaatsen in Rotterdam ook. Op de nieuwserver hebben ze het over dat regio rotterdam knudde is.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 mei 2001 17:25 schreef Gerco het volgende:

[..]

In een aantal postcodes wel, anderen niet, ik snap er niks van.. In (bijna heel?) Barendrecht is het wel knudde en een aantal plaatsen in Rotterdam ook. Op de nieuwserver hebben ze het over dat regio rotterdam knudde is.
Wazig, ik zit in de wijk Kralingen...

• DarkShadow
zit in elburg vlakbij zwolle
welke modem kan je ut beste hebben. zon terayon ofzo, of de com21.
kga ff windows er opnieuw opgooien, en desnoods helemaal formateren. (heb ik niet veel zin in, moet bij 2 pc''s)

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 15:09

^^0nMe

Got Babana's?

Hehe, in kralingen(bij mij dan iig) is die disconnect shit sinds 2 weken gefixed en ik heb sindsdien geen disconnect meer gehad tot eergister, maarja, shit happens, ik ben tevreden als ie maar 1x per maand uitvalt.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• DarkShadow
Kut, kan ik nog steeds niet cs''en
kga ff een andere multiplayer game proberen.
tiz heel vreemd, hij wil niet connecten, hij loopt tijdens ut connecten vast, en als hij dat niet doet is de verbinding weg en moet ik de comp opnieuw opstarten om verbinding te krijgen. (ps kandit sneller)

wie weet waar dit aan ligt?
kgebruik ook winroute, wie weet de beste instellingen?
Pagina: 1