De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heb ik ook wel eens gehad (die 0.0.0.0.0) ... netwerk-instellingen allemaal op automatisch laten staan (tenzij je een servertje draait ... dan moet je effe gaan klooien), en via Uitvoeren ==> winipcfg ==> Alles vrijgeven ==> Alles vernieuwen effe nieuwe instellingen ophalen. Maar goed ... dat hoeft natuurlijk niet altijd te werken. Alle kabels enzow zitten ook goed
Ja inderdaad! Maar als ik alles vrijgeven en dan vernieuwen doe zegt winipcfg De DHCP is niet beschikbaar! Dus... dan lijkt me dat het probleem bij hun zit of niet?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nee heb nu geen firewall meer. Ik had zone alarm. Maar die moest er af van de td van @home. Nu is er dus helemaal geen essent@home meer bij thuis.....