[BC3] WinXP en Internet

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heren,

ff een vraagje aangaande bovenstaande header.
Ik krijg het niet voor elkaar een internetverbinding tot stand te brengen onder WinXP (ja, ik ben een geregistreerd gebruiker van EUR 15,= en unieke serial).
Ik heb in eerste instantie met mijn provider gebeld, maar die ondersteunen geen zakelijke paketten (die smoes kon ik nog niet van Casema ;)). Vervolgens heb ik kontakt gezocht met MS, zij verwijzen mij echter weer doodleuk naar Casema, omdat ik mijn internetverbinding handmatig moet instellen van ze.....:?

Iemand?! (zit nu nl op mijn werk....:( )

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• blinkymichiel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-12-2022
Ik heb gewoon i-net, alles doet het hier gewoon...ik weet ook niet welke build jij hebt, maar bij mij werkt het zowel in build 2462 als 2474...

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb je HANDMATIG een account moeten maken?! Dat moet met Casema nl wél......

Jur

Pms : het is build 2474..Zal eerdaags wel weer twee ceedeetjes ontvangen in een mooi boxje...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wat voor betatester ben je nu, als je niet eens een casema kabel aan kan sluiten aan je pc, werkt toch net als win2k?? hier draait UPC net zo snel en makkelijk op XP als op Win2k, misschien een schone installatie proberen van XP?