De klantenservice heeft recent een prijs gewonnen voor beste klantenservice van Nederland en dat is in mijn ogen voor de volle 100% terecht. Echt een voorbeeld voor veel andere bedrijven.
De dekking verschilt van plaats tot plaats. Van de achterhoek heb ik geen verstand.
Wat betreft de grote steden: Daar hebben alle providers dekking en dus ook ben. Opvallend detail: Zowel in Utrecht als in Amsterdam heb ik gemerkt dat als je wat dieper de gebouwen in komt dat andere providers het nog wel eens willen laten afweten, maar dat Ben gewoon vol bereik heeft. In de grote steden in de randstat is Ben dus erg goed.
Wat het idee van een "gevecht tussen de kleintjes" is het trouwens totale onzin, want Ben is ten eerste geen kleintje, KPN is dan wel een grote, maar heeft mij negen van de tien keer slechtere dekking opgelevert dan met Ben, en Libertel mag dan misschien landelijk de beste dekking hebben, maareuh, $$$$ daar betaal je dus ook voor. Ow en we zijn in nederland dus ????
Wat dat betreft ben ik het dus trouwens ook niet eens met "Ook" maar daaruit blijkt alleen maar dat het niet alleen per netwerk, per stad kan verschillen, maar waarschijnlijk zelfs nog wáár je in de stad zit.
Er zijn vaak randgebieden waar het wat minder is gesteld met Ben (zoals Uitgeest, randgebied van Amsterdam, eerder al genoemd) of bijv. de Hilversumse meent (randgebied bij Hilversum/Bussum)
Op dinsdag 29 mei 2001 12:23 schreef DeX het volgende:
* Roelant is wel blij met Telfort. Geen slechte dingen erover gehoord...
jullie?
Dat is een heel ander verhaal, als je met telfort geen dekking hebt mag je op het libertel netwerk. Dat is heel leuk maar als je dan in een gebied zit waar je 1 blokje telfort hebt van de 5, mag je niet over op libertel, want je hebt nog een blokje telfort. Niet dat je daar mee kan bellen, maar je ontvangt het, dus je mag niet op libertel. Storend dus.
Daar heb ik een boel slechte dingen over gehoord al met al, onvriendelijke, maar vooral ook onwetende klantenservice (en niets is zo frustrerend als alles moeten
uitleggen aan de klantenservice)...
Good Byte,
Negotiator.