Toon posts:

[BC3] Wat vinden jullie van BEN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik overweeg dus om een gsm abonnement bij BEN te nemen.. nou hoor ik totaal verschillene verhalen over BEN. de één vind het een geweldig netwerk en de ander vind het weer helemaal niks..

wat vinden jullie nou van BEN

BEN benieuwd :)

ps. ik woon zo''n beetje in de achterhoek

Verwijderd

nou ik heb weinig positieve dingen over Ben gehoord alleen dat de klantenservice heel vriendelijk is dus of je daar iets aan hebt ik betwijfel het :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hier geen problemen mee.....BEN overgestapt van Dutchtone...die sch3tbakken zijn pas erg!!!!!! Klantenservice is minstens 25min "bezet".......Verder heeft Ben ook beter bereik.....

RaD

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 29 mei 2001 11:49 schreef RaDKiLL het volgende:
Hier geen problemen mee.....BEN overgestapt van Dutchtone...die sch3tbakken zijn pas erg!!!!!! Klantenservice is minstens 25min "bezet".......Verder heeft Ben ook beter bereik.....

RaD
uhuh! same here! Ben Ruled hier gewoon in de buurt! altijd en overal berijk, veeel beter als die dutchtone sjit :r hoe het in de 8erhoek met het bereik zit hebbik geen idee van...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu ook dutchtone en ben er ook niet tevreden over nee .. erg slecht bereik

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:57
Ben blijft gewoon een goeie aanbieder, goed bereik en verder geen gezeik met wissellende tarieven (geen piek/dal en geen verschil naar mobiel en vast).

Zeker als je nog een oud abo heb(100 min voor 30 piek of 180 voor 45 piek) kan je gewoon altijd bellen voor 30 cent of een kwartje :) .

Strava

• conceicao
  • Laatst online: 11-04-2024
Tip: bel ff naar Ben 08007111 en vraag hoe de dekking is op jou postcode...

• BC3 Victim
Ben... vaak niet bereikbaar in omgeving Driehuis, Beverwijk en Uitgeest.

Voor als je in die omgeving zit...

* BC3 Victim is wel blij met Telfort. Geen slechte dingen erover gehoord...
jullie?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
is wel ok.
ontvangst is een beetje minder. maar de prijs maakt wel wat goed.
dus al je een beetje in de steden blijf is er niks aan de hand

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

Topicstarter
hmm.. minder.. ik woon in een klein dorpje namelijk.. :(

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Nou, ik woon in de grote stad en ik Ben blij dat ik eindelijk van me BEN contract af was..
Ik had op zich wel prima ontvangst, maar alleen als ik buiten was..
zodra ik ergens naar binnen ging was het over met de pret.
Dit had dus ook als gevolg dat ik niet eens thuis (centrum amsterdam) kon bellen...echt te triest gewoon. Plusje is de helpdesk en het tarief, nadeel is en blijft de dekking.

Natuurlijk gaan er nu weer mensen roepen dat Ben het bij hun in het dorp wel doet, maar daar gaat het niet om.. Het gaat erom bij hoeveel mensen de GSM geen bereik heeft bij die bepaalde provider. Wat heb je nou een netwerk waarbij 80% van de abbonnee''s een superverbinding heeft en de rest een kut verbinding...?

ik Ben Ook bij Telfort

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Ben wel tevereden met Ben.

Goede klantenservice, goedkoop (heb nog oud abo..), redelijk bereik hier in Tilstad.

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-08 00:03
Ik vindt Ben een rete goede provider!!
ik wil echt nooit meer anders, het bereik is buiten de randstad soms wat minder, maar daar wordt aan gewerkt ( zo is er waar ik altijd op vakantie gaat in friesland een mast geplaatst beter bereik dan KPN en Libertel daar >:) )

voor de rest erg duidelijke en Goedkopen tarieven en een beter Netwerk als Dutchtone en Telfort (want de Libertel roaming is bijna overal uit)

de klanteservice is erg snel en vriendelijk

gewoon Ben nemen lijkt mij!

Verwijderd

In de Haarlemmermeer is het ook buitengewoon onverstandig om ben te nemen.
Je hebt hier gewoon zelden bereik. Binnenshuis hoef je al helemaal niet te proberen.

Verwijderd

Nou, mijn ervaring is:
Ik ging een nieuwe telefoon kopen, en nou wilde ik de siemens C35i, bij Libertel kostte dat ding destijds 400 piek, en bij KPN the same, en bij BEN 199 Piek, dus dacht ik, ik koop een BEN siemens C35i en unlock die met de datakabel die ik voor 35 piek op http://www.stuntprijzen.net besteld had. Ik moest mijn BEN telefoon helemaal in noord-limburg kopen, omdat die BEN dingen in Zuid-Limburg niet verkocht worden omdat ze zeggen dat de dekking nog niet goed is. Dus ik helemaal naar Venlo gereden, en mijn BEN telefoontjuh gehaald. Ik heb de hele terugweg, 1uur en 15minuten op het bereik gelet, het was constant 5 van de 5 dus vollop, op een gegeven moment heel ef 4 van de 5. En toen ik finaly thuis was. Ik meteen de simlock verwijdert, en pleur de KPN kaart erin, die ik nog had liggen, maar KPN had maar 3 van de 5 bij mij thuis, en BEN 5 van de 5, dus ik dacht, houdt BEN maar fijn, en gooi dat KPN kaartjuh maar weg :7 . Ik merkte ook dat BEN toch wel in tarief een heel stuk goedkoper was, en zelfs op plekken in duitsland, waar ik train heb ik 3 van de 5 bereik, waar de rest met KPN/LIBERTEL e.d. geen bereik heeft [LOL]. Op school, midden in het bos, waar iedereen amper bereik heeft, zit ik ook wel een beetjuh te schommelen tussen 2 van de 5 en 3 van de 5. Maar ik ben dus een zeer tevreden gebruiker

• Prulleman
Op dinsdag 29 mei 2001 12:57 schreef Fatal het volgende:
hmm.. minder.. ik woon in een klein dorpje namelijk.. :(
Kleine dorpjes kunnen ok gsm masten hebben,
mijn ouders wonen ook in een klein dorpje en daar heb ik ook altijd maximaal bereik, gewoon ff navragen:
Op dinsdag 29 mei 2001 12:20 schreef conceicao het volgende:
Tip: bel ff naar Ben 08007111 en vraag hoe de dekking is op jou postcode...
:)

Strava

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Ben bijna alles heel goed, prijzen, rekeningen, klantenservice enzo. Daar was ik heel tevreden over. Wat nu wel jammer was is dat de kwaliteit van het netwerk in mijn omgeving (vlak buiten Rdam) gewoon heel slecht is. En dat lijkt me het belangrijkste want hoe vaak bel je nu de klantenservice??

BEN nu dus ook niet meer..

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• BC3 Victim
Persoonlijk vind ik dit:

BEN SUCKS PHAT HEAVILLY!!!

(sorry dat ik schreeuw)

Bij mij in het dorp hadden die BEN krengen niet eens bereik als je midden op de markt stond.

Dus, (als je in Noord Brabant Zuid Oost woont) geen BEN neme!!!

maja, je woont in de 8terhoek, dus wat zeik ik?

Greetzzz, ThaDuck

• BC3 Victim
Ik vind Ben steeds beter worden. Als je Rotterdam een klein stukje uit was had je al geen verbinding meer. :( Maar nu is dat steeds beter. :) Bijna overal verbinding en goed!!! Ik vind Ben in dat opzicht beter als Dutchtone. Verder is de klantenservice perfect ;)
Kortom: Gewoon doen als de prijs goed is!!! >:)

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:31
BEN is wel ok. Tot voor kort had ik binnenshuis geen bereik in m''n woonplaats (vlak boven R''dam), nu eindelijk wel.

En ik heb nog steeds m''n Ben Soms Intro abonnement (15,- per maand, 30 belminuten, max. 180 minuten meenemen), destijds gekocht samen met een ge-unlockte Nokia 6150 voor fl. 185,- :9

Verwijderd

dit is echt t gevecht tussen de kleintjes :) doe mij maar gewoon kpn :)

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 19:47

Shedman

Met het hart op de goede plek

Op dinsdag 29 mei 2001 22:05 schreef Mr Magic het volgende:
En ik heb nog steeds m''n Ben Soms Intro abonnement (15,- per maand, 30 belminuten, max. 180 minuten meenemen), destijds gekocht samen met een ge-unlockte Nokia 6150 voor fl. 185,- :9
30 minuten à 15 piek? En dan max. 180 meenemen?!?

Tiepvaut zekers :?

* Shedman is trouwens blijur met Ben dan met Dutchtone ... Ben nu beter bereikbaar :)

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-07 10:38
hmmz ben juist vorig jaar overgestapt van BEN naar Dutchtone...

BEN had toen klte dekking en dutchtone was toen erg goedkoop abbo en ben erg tevreden over bereikbaarheid.
Voor de 24/7 klantenservice van dutchtone is fijn >:)

denk dat ik binnenkort (abbo is afgelopen) maar zo''n gratis abbo neem...

I’m not like the OTTERS

• dudek
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

dudek

I spy with my little eye

Ben is prima zolang je niet in kleine dorpjes komt..

service is goed, prijzen zijn niet om over te klagen en in een beetje een redelijk dorp is de ontvangst ook goed..

Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De klantenservice heeft recent een prijs gewonnen voor beste klantenservice van Nederland en dat is in mijn ogen voor de volle 100% terecht. Echt een voorbeeld voor veel andere bedrijven.

De dekking verschilt van plaats tot plaats. Van de achterhoek heb ik geen verstand.

Wat betreft de grote steden: Daar hebben alle providers dekking en dus ook ben. Opvallend detail: Zowel in Utrecht als in Amsterdam heb ik gemerkt dat als je wat dieper de gebouwen in komt dat andere providers het nog wel eens willen laten afweten, maar dat Ben gewoon vol bereik heeft. In de grote steden in de randstat is Ben dus erg goed.

Wat het idee van een "gevecht tussen de kleintjes" is het trouwens totale onzin, want Ben is ten eerste geen kleintje, KPN is dan wel een grote, maar heeft mij negen van de tien keer slechtere dekking opgelevert dan met Ben, en Libertel mag dan misschien landelijk de beste dekking hebben, maareuh, $$$$ daar betaal je dus ook voor. Ow en we zijn in nederland dus ???? ;)

Wat dat betreft ben ik het dus trouwens ook niet eens met "Ook" maar daaruit blijkt alleen maar dat het niet alleen per netwerk, per stad kan verschillen, maar waarschijnlijk zelfs nog wáár je in de stad zit.

Er zijn vaak randgebieden waar het wat minder is gesteld met Ben (zoals Uitgeest, randgebied van Amsterdam, eerder al genoemd) of bijv. de Hilversumse meent (randgebied bij Hilversum/Bussum)
Op dinsdag 29 mei 2001 12:23 schreef DeX het volgende:
* Roelant is wel blij met Telfort. Geen slechte dingen erover gehoord...
jullie?
Dat is een heel ander verhaal, als je met telfort geen dekking hebt mag je op het libertel netwerk. Dat is heel leuk maar als je dan in een gebied zit waar je 1 blokje telfort hebt van de 5, mag je niet over op libertel, want je hebt nog een blokje telfort. Niet dat je daar mee kan bellen, maar je ontvangt het, dus je mag niet op libertel. Storend dus.

Daar heb ik een boel slechte dingen over gehoord al met al, onvriendelijke, maar vooral ook onwetende klantenservice (en niets is zo frustrerend als alles moeten uitleggen aan de klantenservice)...

Good Byte,
Negotiator.

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 19:47

Shedman

Met het hart op de goede plek

Op dinsdag 29 mei 2001 23:04 schreef dudek het volgende:
Ben is prima zolang je niet in kleine dorpjes komt...
Kzat anderhalve week geleden in Schraard ... 100% ontvangst >:)

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• rnmt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

rnmt

Dr EvIL

Ik heb totaal geen problemen met BEN...werkt echt uitstekend, bovendien zijn de gesprekskosten zéér laag en BEN heeft altijd van die leuke aanbiedingen!! Ik zou dus gewoon voor BEN gaan! :)

Throw me a freakin' bone here

Verwijderd

Ik was een BEN abonnee vanwege de kosten. Ik heb een abonnement van Feb 2000 tot eind April 2001 daar gehad en ik ben puur naar Dutchtone gegaan vanwege de nog voordeligere kosten (via gratis abo). Anders was ik nooit vertrokken. Toegegeven in de dorpen is het bereik niet altijd 100%, maar niet echt beklagenswaardig (of je moet er net toevallig inwonen:o )

De helpdesk is echt fantastisch en ik had vorig jaar beter bereik met BEN in gebouwen dat vrienden met een Dutchtone abo.

Als volgens jaar er weer een gratis abo van BEN te regelen is, ga ik weer terug.

• Prulleman
Ben is absoluut geen kleintje, ben verkoopt de meeste abo''s op dit moment

Strava

Pagina: 1