Een goede s''morgens ik ben sinds vorige week een (trotse) bezitter van een mxstream basic/XS4ALL aansluiting!
ik heb van de week alles aangesloten en alles werkt, op 1 ding na!
als ik +/- 30min heb ge-internet stopt mn verbinding er ineens mee. alleen mn Trnsmit lampje op de modem knippert zo af en toe nog wel,mn receive lampje dus niet laat staan mn lan lampie
mn line sync lampje brand nog gewoon. Het lijkt er dus op dat ie geen reactie meer terug krijgt van de provider. zodra ik het modem reset en mn pc opnieuw opstart werkt alles weer normaal!?
iemand die dit probleem ook heeft/had!?? HELLLUPP!!
Verwijderd
Misshien heb je ingesteld dat als je 30 minuten geen dataverkeer heb dat ie automatisch de verbinding verbreekt ???
Neej dat issut niet. want mn inbel icoontje blijft gewoon staan.. daar zie je ook dat ie wel data wegstuurt. maar niets terugkrijgt...Op dinsdag 29 mei 2001 11:41 schreef DelphiX het volgende:
Misshien heb je ingesteld dat als je 30 minuten geen dataverkeer heb dat ie automatisch de verbinding verbreekt ???
Toevallig een via een netwerkkaart? heb gelzen in de nieuwsgroep van XS4all adsl over soort gelijke problemen. En er scheen wat aangedaan te worden. maar toen ik de planet helpdesk mailde wisten hun van niks.
ps; heb zelf nog geen ADSL, net aangemeld
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Verwijderd
Misshien een verrotte Netwerk kaar ??
kweet niet maar ik heb Xs4all en dat gaat megasuper
kweet niet maar ik heb Xs4all en dat gaat megasuper
Hmmpz.. heb je misschien ut adres voor mij waar ik ff kan zoeken? of kun je toevallug ff copy pasten?? dit is gewoon echt zwaar bout! ben je lekker een divx aan het downen moet je om de 30min je pc restartenOp dinsdag 29 mei 2001 12:25 schreef Terror het volgende:
Toevallig een via een netwerkkaart? heb gelzen in de nieuwsgroep van XS4all adsl over soort gelijke problemen. En er scheen wat aangedaan te worden. maar toen ik de planet helpdesk mailde wisten hun van niks.
Heb net in die nieuwsgroep gezocht: xs4all.adsl , maar de berichten zijn niet meer beschikbaar. Moet ergens rond de 20e deze maand gepost zijn.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Zelfde nieuws groep. Misschien van toepassing?
<quote>
> Hai,
> Ik was al een tijdje heen en weer aan het mailen met Alcatel over de
> bug waardoor windows 98 SE en ook ME op een gegeven moment niets meer
> up of downloaden.
> Op mijn vraag of dit in de volgende upgrade wel gefixt wordt omdat 326
> het ook nog heeft kreeg ik het volgende antwoord:
>
> From: walter.******@alcatel.be
> X-Lotus-FromDomain: ALCATEL
> To: ********@wanadoo.nl
> Date: Mon, 28 May 2001 09:33:58 +0200
> Subject: Re: can u help me ?
>
> Dag John,
>
>
> de R3.261 is een beta
> versie en had nooit publiek mogen worden.
> De enige antwoord is dus om terug te gaan naar de 3.25.
>
>
> groeten,
> Walter De Smet
>
> (ik heb zijn en mijn e-mail adres even veranderd.)
> Maar weer terug gemaild dat 325 ook die bug in de software heeft...
> Ik snap het niet meer, kpn zet met veel bombarie die upgrade op de
> site, in het pdf file wordt iedereen aangeraden te upgraden en nu
> blijkt het een beta te zijn die er niet uit had gemoeten.
> Overigens, van de upgrade is de datum veranderd naar 23 mei terwijl ie
> eerst 17 mei was op de mxstream site, maar er in zit nog steeds de bin
> van 14 mei.
</quote>
<quote>
> Hai,
> Ik was al een tijdje heen en weer aan het mailen met Alcatel over de
> bug waardoor windows 98 SE en ook ME op een gegeven moment niets meer
> up of downloaden.
> Op mijn vraag of dit in de volgende upgrade wel gefixt wordt omdat 326
> het ook nog heeft kreeg ik het volgende antwoord:
>
> From: walter.******@alcatel.be
> X-Lotus-FromDomain: ALCATEL
> To: ********@wanadoo.nl
> Date: Mon, 28 May 2001 09:33:58 +0200
> Subject: Re: can u help me ?
>
> Dag John,
>
>
> de R3.261 is een beta
> versie en had nooit publiek mogen worden.
> De enige antwoord is dus om terug te gaan naar de 3.25.
>
>
> groeten,
> Walter De Smet
>
> (ik heb zijn en mijn e-mail adres even veranderd.)
> Maar weer terug gemaild dat 325 ook die bug in de software heeft...
> Ik snap het niet meer, kpn zet met veel bombarie die upgrade op de
> site, in het pdf file wordt iedereen aangeraden te upgraden en nu
> blijkt het een beta te zijn die er niet uit had gemoeten.
> Overigens, van de upgrade is de datum veranderd naar 23 mei terwijl ie
> eerst 17 mei was op de mxstream site, maar er in zit nog steeds de bin
> van 14 mei.
</quote>
Thnx voor de reply''s!!
ik heb de 3.26 versie gedownload en geupload naar mn modem en voorlopig "lijkt!" lees goed!!
"lijkt!" alles goed te gaan! naja op hoop van zegen dan maar! bedankt voor de reply''s!
ik heb de 3.26 versie gedownload en geupload naar mn modem en voorlopig "lijkt!" lees goed!!
Ik heb exact hetzelfde probleem: ook mxstream bij Xs4all om het half uur tot max 2,5 uur valt de verbinding weg.. Kun je mij vertellen wat je gedaan hebt, want het verhaal van de update 326 & 325 is mij niet geheel duidelijk??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1