Iedereen die nog files bij myspace heeft staan, kan deze indien nodig beter weghalen i.v.m. met het stoppen van deze service.
Ik hoorde / las dat ze alleen problemen hebben!?!?!?!?
Hoe kom je hierbij ?
Waar haal je dit vandaan ?
Dan kan ik ook ff kijken.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Gelezen op http://www.myspace.comRegrettably, Myspace is discontinuing its free consumer service. We will be bringing the service back online so that you can get your files. The service will be available from 12:00PM PST Tuesday May 29 until 5:00 PM PST Friday May 31 inclusive. THIS WILL BE THE ONLY PERIOD OF TIME YOU WILL BE ABLE TO RETRIEVE YOUR FILES! After this date, Myspace free consumer site will be closed. Myspace customers will not be able to access their accounts, and, to ensure your privacy all stored files WILL BE DELETED.
During this period, you will be able to either download your files or use Myspaces CD Burning service and have a CD with your files mailed to you. The CD Burning option is only available to customers in North America.
Thank you for using Myspace. We appreciate all our customers support and hope that you enjoyed using the service.
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
hmm ik kom er nu al niet meer in.....Op dinsdag 29 mei 2001 01:11 schreef Bizarra het volgende:
Iedereen die nog files bij myspace heeft staan, kan deze indien nodig beter weghalen i.v.m. met het stoppen van deze service.
Verwijderd
Waarom? Zal het schaden als ze je laat staan?Iedereen die nog files bij myspace heeft staan, kan deze indien nodig beter weghalen i.v.m. met het stoppen van deze service.
[Zo denk ik er over hoor...]