Ik heb in Maart een bestelling gedaan van een DVD bij Video-now (www.video-now.com) welke toen niet op voorraad was. Op 13 april hebben ze hem uiteindelijk verstuurd. Nu is het 28 mei en ik heb hem nog steeds niet binnen. Ik heb ze 2 weken nadat ik het verstuurd was een mailtje gestuurd, toen vertelden ze me dat ik 21 dagen moest wachten. Ik dus nog een weekje wachten, toen weer gemaild, toen moest ik 21 Business-days in acht nemen (dan hebben we het over 14 mei). Keurig gewacht, 15 mei een mailtje gestuurd, geen reply... 22 mei een mailtje gestuurd, weer geen reply. Vandaag gebeld en ik krijg alleen zo''n stom auto-respons systeem.
Ik heb deze bestelling met een credit card betaald. Kan ik het geld nog terughalen? of kan ik er naar fluiten. Eigenlijk wil ik verder geen zaken meer doen met deze amateurs.
Iemand andere ervaringen met deze shop?
RJ
Ps. ik bestel regelmatig bij play247.com en dat gaat wel heel goed, dus het is wel een probleem van de shop, niet dat mijn creditcard niet goed zou zijn of mijn adresgegevens niet kloppen.
Ik heb deze bestelling met een credit card betaald. Kan ik het geld nog terughalen? of kan ik er naar fluiten. Eigenlijk wil ik verder geen zaken meer doen met deze amateurs.
RJ
Ps. ik bestel regelmatig bij play247.com en dat gaat wel heel goed, dus het is wel een probleem van de shop, niet dat mijn creditcard niet goed zou zijn of mijn adresgegevens niet kloppen.