[BC3] bevroren lijn.

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hallo allemaal,
Ik heb al enige tijd een probleem met mijn internetverbinding. Het is als volgt: Wanneer ik internet lijkt mijn conectie om de de zoveel tijd te bevriezen. Ik kan klikken wat ik wil maar er gebeurd niets. Na een tijdje wachten gaat het weer verder. De helpdesk kon er ook niet uitkomen, ze dachten dat het mijn firewall was, maar dat blijkt dus niet het probleem te leveren. ik kan tijdens het bevriezen wel pingtest laten uitvoeren, maar de rest niet.
Ik gebruik: Windows ME, ethernetkaart om te internetten en heb de volgende programma''s actief:
Winamp Agent
Touchmanager (toetsenbord knopjes)
Zonlabs
Programma van Creative
Programma van Diamond (Viper 770)
heeft iemand enig idee wat hier aan te doen valt?

Alvast bedankt!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Das zonealarm , die moet je ff uninstallen en dan installen
of alle progs die toegang krijgen tot i-net (waar je toestemming voor heb gegeven) verwijderen > rebooten > en dan weer gewoon internetten , en alle programma`s toelaten tot het internet

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

als je inbelt met Planet Internet dan is dit normaal...jaja..helaas helaas.

Sinds ik inbel met TMFweb heb ik nergens last van.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]