[BC3] Puk2 code

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
iemand was zo leuk geweest om bij me 3310 me vaste nummers aan te zetten (hij wist me pin 2 code) en daarna de pin2 code te blokkeren en nu heb ik de puk2 code nodig

waar vind ik die?

PSN: Houtvlot

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb zoŽn flauw vermoeden dat je die niet kunt krijgen, maar dat weet ik niet zeker... Je kan altijd je provider vragen wat te doen. Misschien hebben die een oplossing voor je...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
In je papieren?

DIT IS MIJN WEBSITE

• BC3 Victim
dat zou ook nog kunnen ja

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• dinges
  • Niet online
Op maandag 28 mei 2001 17:36 schreef havana het volgende:
In je papieren?
nee....
daar staat me normale puk code wel
maar puk 2 niet

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
puk2code kun je nooit krijgen. omdat zeg maar die diensten helemaal niet gebruikt worden.

jammer maar waar.. nu heb je verder die code ook niet echt nodig hoor. mijn puk2 is al wel 4 jaar geblokkeerd ofzow :)

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• dinges
  • Niet online
Op maandag 28 mei 2001 17:55 schreef intert0y het volgende:
nu heb je verder die code ook niet echt nodig hoor. mijn puk2 is al wel 4 jaar geblokkeerd ofzow :)
ik heb hem wel nodig
want als je goed leest zie je dat er vaste nummers aanstaan. als je een nokia hebt weet je wel wat dat inhoudt...
en de rest van me telefoonboek is nu verstopt ofzo :?
en om die terug te krijgen heb ik dus de puk2 nodig

Verwijderd

Dan wens ik je heeeel veel succes...want de kans dat je die PUK2 code krijgt is erg klein.
Providers geven die helaas niet (zover ze al weten waar je het over hebt :( )

• BC3 Victim
ja t is spijtig maar die puk2 krijg je zekers niet, want daar zou je je beltegoed mee kunnen opwaarderen zonder te payen enzo :)

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 19:00 schreef allure het volgende:
ja t is spijtig maar die puk2 krijg je zekers niet, want daar zou je je beltegoed mee kunnen opwaarderen zonder te payen enzo :)
|:(

• TweakersOnly
  • Laatst online: 01:20
Mijn ervaring met KPN en Libertel: Beide geven je de PUK2 code niet. Maar... wanneer je naar de klantenservice van de providers belt en je zegt eerlijk dat je PIN2 code geblokkeerd is, dan maken ze je een (bij mij althans) gratis nieuwe simkaart aan, die je binnen een aantal dagen in de brievenbus kan verwachten.

Ben,Dutchtone en Telfort maken volgens mij geen gebruik van de PIN2 code, maar van Telfort weet ik ''t niet zeker.

Het telefoonnummer van KPN is 0800-0507, van Libertel ben ik het vergeten.

Hopelijk kun je wat met deze informatie. In ieder geval veel suc6.

Gr. Paul

• dinges
  • Niet online
Op maandag 28 mei 2001 23:31 schreef TweakersOnly het volgende:
Mijn ervaring met KPN en Libertel: Beide geven je de PUK2 code niet. Maar... wanneer je naar de klantenservice van de providers belt en je zegt eerlijk dat je PIN2 code geblokkeerd is, dan maken ze je een (bij mij althans) gratis nieuwe simkaart aan, die je binnen een aantal dagen in de brievenbus kan verwachten.

Ben,Dutchtone en Telfort maken volgens mij geen gebruik van de PIN2 code, maar van Telfort weet ik ''t niet zeker.

Het telefoonnummer van KPN is 0800-0507, van Libertel ben ik het vergeten.

Hopelijk kun je wat met deze informatie. In ieder geval veel suc6.

Gr. Paul
is dat 0800 0507 ook voor hi prepay?

Kan ik de nummers die op me simkaart staan trouwens ook nog tevoorschijn halen?
de nummers die nu dus verborgen zijn

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:37
Vaste telefoonnummers? Wat bedoel je daarmee :? Ik heb ''n 6210 (sinds een week) en heb daar voor een jaar lang een 3210 gehad. Wat zijn vaste telefoonnummers?

En gratis opwaarderen met je PUK2 code is BULLSHIT |:(

Ik ben dat ding ook een paar keer tegengekomen (PIN2 gebokkeerd) maar ik heb er gewoon verder niks mee gedaan en heb het nooit gemist.

Verwijderd

ja wat is die functie ''vaste nummers''? ik heb al 5 maanden een nokia en ik heb da btw ook al tig keer aan en uitgezet maar ik had geen pin2 code nodig

mijn pin2 code is btw ook al geblokked maar toen ik een hele tijd geleden (toen ik nog prepaid had) zeiden ze bij telfrot dat pin2 alleen was bij abbo, nou heb ik telfrot abbo en nog geen pin 2

Verwijderd

vaste nr''s is geloof ik dat je alleen uit je telboek kan bellen. Dus geen nr''s handmatig bellen.

• BC3 Victim
Hûh?? Ik heb ook al zo''n 2 jaar Nokia, maar voor bellen uit je telefoonboek heb je echt geen PIN2-code nodig hoor. Je hebt het geloof ik alleen nodig als je het tarief wil instellen ...

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op maandag 28 mei 2001 23:31 schreef TweakersOnly het volgende:
Telfort heeft het wel, bij mij ook al paar maanden geblokt maar ik hoef het toch niet te hebben.

• conceicao
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-04-2024
Providers hebben de Puk2 100% zeker wel.
Je kan ze opvragen tegen betaling (bij Ben wel iig voor F33,06) Ik twijfel echter of je er iets aan hebt. Vooralsnog worden diensten waarbij de pin2 code gevraagd wordt niet ondersteund door de Nederlandse sim-kaarten.
Ben is wel bezig met dit in het netwerk te implementeren, maar kan nog ff duren.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Alle providers schreeuwen al jaren dat Pin2 functionaliteiten binnenkort in het netwerk worden geimplementeerd, blijkbaar is het begrip ''binnenkort'' nog al rekbaar >:)
Pagina: 1