[BC3] Casema...............

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Iemand al ervaring met Casema Kabel ?
Je hebt: Casema Cable, Plus & Premium....

Ik zit te denken om over te gaan op Casema Plus *D ....maar ik hoor wel eens wat opmerkingen over Casema.... (traag, slechte hulp van hd, etc.) :?

Plz Help

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zoek us ff naar Casema Plus via de search. |:(

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• BC3 Victim
iid, gevonden.......

stom stom stom stom
|:( |:( |:( |:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op maandag 28 mei 2001 16:28 schreef Zephyer het volgende:
iid, gevonden.......

stom stom stom stom
|:( |:( |:( |:(
*D

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Het enige goede van Casema is dat je geen telefoonkosten meer hoeft te betalen... en daar is meteen alles mee gezegd :(

De gemiddelde gratis provider is sneller, heeft een betere ping, en een betere helpdesk. Maar omdat je met Casema geen telefoonkosten hoeft te betalen, en het vaak de enige optie is zonder telefoonkosten, wordt de kwaliteit van Casema stilzwijgend geaccepteerd.

Een aantal abonnee''s zijn van het wel-schreeuwen-niet-opzeggen type, omdat zij stiekum kwaliteit niet zo belangrijk vinden als het om die duivelse telefoonkosten gaat :)

Anyways, weet waar je aan begint, er is weinig goeds te schrijven over Casema.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• BC3 Victim
ik heb op dit moment casema plus. Niet veel verschil behalve de snelheid. Met casema plus ga je (als de andere kant hethaalt) constant 6K, met casema basic haal je de 2 a 3 K constant. en met casema Premium haal je de 28k (gehoord van vriend).
Geen top snelheid dus met casema plus, maar wat hulp betrefd(de helpdesk), is het niet slecht. Ze zijn in ieder geval bereid lang aan de lijn te blijven hangen als het niet lukt. Casema plus kost 80 gulden volgens mij, maar als je twintig gulden kan neerleggen, neem dan ADSL...

Verwijderd

mijn download: 3kb/ per sec (oke het is verbetert het was eerst 1kb per sec

mijn upload: 5kb / per sec

huh me upload is sneller dan download? vaag :P

:r :r :r :r

bron: mordax.nl (speedtest)

ik heb gewoon die abbo van 60,- (nog wel >:))

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

eh, foutje

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Ik denk dat Maartena het wel gezegd heeft. :)

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 08:31

DaOverclocker

Overclocker for life...

Op maandag 28 mei 2001 16:39 schreef maartena het volgende:
Het enige goede van Casema is dat je geen telefoonkosten meer hoeft te betalen... en daar is meteen alles mee gezegd :(

De gemiddelde gratis provider is sneller, heeft een betere ping, en een betere helpdesk. Maar omdat je met Casema geen telefoonkosten hoeft te betalen, en het vaak de enige optie is zonder telefoonkosten, wordt de kwaliteit van Casema stilzwijgend geaccepteerd.

Een aantal abonnee''s zijn van het wel-schreeuwen-niet-opzeggen type, omdat zij stiekum kwaliteit niet zo belangrijk vinden als het om die duivelse telefoonkosten gaat :)

Anyways, weet waar je aan begint, er is weinig goeds te schrijven over Casema.
wij halen hier 9 kb/sec (soms, meestal 5kb) met het goedkoopstre abo, sneller gaat de com poort haast niet.
Dat het traag is zijn we wel aan gewent.
Als hier iets anders was hadden we het allang!
Het is inderdaad dat we geen tel. tikken hebben, daarom hebben we het ook!

Oja nog iets leuks, er zit een download limit op van 1 GB......
nou de boom in, wij downen wel 2 GB per maand, meer kan niet, maar we horen er nix van!

ach, zo krijg je toch wel leuke divx-jes!

Greatz

systeem specs

• BC3 Victim
9k? Patser!

Ik heb hier het casema basic abonnement wat het "nieuwe" basic abonnemant gaat worden.. we ware wegens "technische" redenen uitgekozen om dit te kunnen testen

Is dus gewoon com21 modem wat dus aan je netwerkkaart hangt.. ping tijden zijn goed nu.. maar sneller dan 8KB/s halen we over het algemeen hier niet...

• BC3 Victim
Ik heb casema gebeld. er komt over ongeveer 5 weken een nieuw aboonemenstvorm uit. Waardoor de Casema cable basic (demos) verdwijnt. Iedereen gaat vervolgens over naar glasvezel.(wanadoo). Dus ik wacht in spanning...

Ik wil gewoon een lekker potje CS spelen verdomme!!! :( zonder flushpacets en pings van 2k.

maar goed dus nog 5 weken wachetn. (3 maanden omdat casema gewoon traag :O is)

offtopic:
voor de mensen die ook in mijn situatie zitten en dus gewoon een potje CS wil spelen. Ik heb laatst een bot pack ervoor gevonden. werk wel goed eigenlijk. but its just not the REAL thing.

KPN red ons van de bots,
geef ons Maxstream (het liefst in mijn regio voor 2002)

Zoals je kunt zien ben ik dus een vrolijke casema gebruiker. Niets te klagen. (somebody shoot me...)

• BC3 Victim
Nou ze zijn erachter hoor....
Ik mopper niet meer over die @#$%! lijers.
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/c3po/Casema.jpg

• BC3 Victim
was dat nieuwe casema basic toevallig met modemomruil omdat het oude netwerk te vol was? Van een wit kastje naar het zwarte met gratis ethernetkaart en gratis installatie?

• BC3 Victim
Casema Premium Pakket:

Benodigde tijd : 3,9 seconden

Totaal verzonden : 128 Kbytes (download)

Snelheid : 33,03 KByte/sec

Datum : 29-5-01 20:23:37

Ik had laatst 51 Kb/sec !!

Zoals Fung zegt, leg 20 tientje extra bij voor ADSL of voor een primium pakket in het geval er (nog) geen ADSL beschikbaar is.

groet

• BC3 Victim
fung: precies ja... zwart kastje (=com21) met gratis ethernet kaart..

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 21:36
DeX,

Glasvezel?? Gaat casema dat tot mijn voordeur leggen?? dream on!

maar ben wel benieuwd hoe dat zit als dat waar is. Voorlopig nog Demos.....

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 13:08
Is dat ADSL van Wanadoo een beetje goed ??

En als je kabel heb van Casema betekent dat dan ook dat je ADSL van Casema kan nemen ?? :)

• BC3 Victim
Op dinsdag 29 mei 2001 21:40 schreef valkenier het volgende:
DeX,

Glasvezel?? Gaat casema dat tot mijn voordeur leggen?? dream on!

maar ben wel benieuwd hoe dat zit als dat waar is. Voorlopig nog Demos.....
nou nee...
Alleen de backbone...(dus tot aan je lokale kabelkast)
en netwerkkaarten.

:)

Pagina: 1