• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De laatste tijd merk ik dat gin.nl sms''jes vaak laat aankomen.

Wie maakt er nog meer gebruik van deze dienst en is dit ook opgevallen?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

sorry nooit van gehoord waarom gebruik je niet gewoon icq ?

• Rob
  • Niet online
Ik gebruik geen ICQ omdat ik e-mails automatisch laat sturen vanaf een machine naar een GSM en daar kan ik dus geen ICQ voor gebruiken.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• BosPiet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09-2006
hmm... ik maak er nog geen gebruik van... Ik wou het wel gaan gebruiken, maar is dat ook kostenloos of niet?

Koop je eigen eiland!

• Rob
  • Niet online
Nee, deze dienst kost geld.

Daarom vraag ik mij af of andere mensen er ook problemen mee hebben. Van een gratis dienst is het natuurlijk ook nooit zeker of een berichtje aankomt.

Verwijderd

Ik heb een lange tijd gebruik gemaakt van gin.nl maar aangezien het flink B-tegoed slurpte toch maar mee genokt..

Maar euh wat bedoel je eigenlijk wat zo lang duurt?
mail --> gsm
sms --> gsm [weer, horoscoop]

Of als je zo''n functie opvraagt?

Misschien eventjes mailen/bellen naar gin?

• Rob
  • Niet online
Mail -> sms duurt soms veel te lang.

Ik ben nieuwsgierig naar bevindingen van andere gebruikers, daarom bel ik gin.nl niet meteen.

Verwijderd

Mail -> sms duurt soms veel te lang.
Dat kan wel kloppen, dat had ik vroeger ook... soms van een kwartier tot 2 uur tot niet [maar soms ook binnen een paar seconden :)]
Ik ben nieuwsgierig naar bevindingen van andere gebruikers, daarom bel ik gin.nl niet meteen.
Is niet echt bekend, omdat je er namelijk voor moet betalen [jahaaa, echte hollanders]

Sorry, maar ik kan je niet verder helpen!
Pagina: 1