[BC3] MxStream en Planet-> lijkt het traag?

Pagina: 1
Acties:

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 09:00
Ik heb nu sinds een paar weken ADSL via Planet. In de eerste week werkte het niet. Na een week tobben weer wel en dan ook perfect (tot 70Kb/sec)

Nu (2 weken later) lijkt alles zooooo traag te gaan... sites zie je bijna bit voor bit opbouwen en dl van download.com of tucows begint bij 2-4Kb en eindigt bij 20-30Kb/sec als ik geluk heb. Eerst begon deze bij 60 en liep dan wat terug

Ligt het aan de sites (toeval dus) of aan mijn verbinding/PC ineens?

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 11:22 schreef RayMan het volgende:
Ik heb nu sinds een paar weken ADSL via Planet. In de eerste week werkte het niet. Na een week tobben weer wel en dan ook perfect (tot 70Kb/sec)

Nu (2 weken later) lijkt alles zooooo traag te gaan... sites zie je bijna bit voor bit opbouwen en dl van download.com of tucows begint bij 2-4Kb en eindigt bij 20-30Kb/sec als ik geluk heb. Eerst begon deze bij 60 en liep dan wat terug

Ligt het aan de sites (toeval dus) of aan mijn verbinding/PC ineens?
Ik heb ook sinds 2 weken max van planet. Ook bij mij de eerste week totaal geen verbinding.:( Vervolgens heb ik nu wel verbinding, maar erug traag. :'( op een site van planet haal ik ongeveer 47 kB/s tot max 53 kB/s. Een andere willekeurige site haal ik 17 kB/s, bijna standaard:r

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 09:00
Ik heb de helpdesk gebeld en die vertelden me om te proberen om het modem te resetten.

Mochten er nog steeds problemen blijven, zouden ze de verbindingen doormeten. Verder vertelde hij me dat het wel goed zal komen.

Ik hoop het echt

Verwijderd

Ik heb adsl-basic van xs4all en ik heb de modem gereset en de nieuwe software geladen. Nu als ik een UT speel heb ik een ping van rond de 100 waar ik er normaal 1 had van rond de 40. :( Dit is echt balen en niemand weet waar het aan ligt. |:(

Verwijderd

ligt aan de nieuwe software