Toon posts:

[BC3] Onderwerp voor een website

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat $$$ hou ik voor mezelf... >:)

Verwijderd

hallo

ik wil binnenkort een website maken maar weet nog geen onderwerp. welk onderwerp zou veel mensen aantrekken? het doel ervan is uiteindelijk geld (sponsors, pay per clicks) te kunnen verdienen (nee ik ben niet zielig, het is voor mij meer een uitdaging) ik heb oit es xxx homepage gemaakt, kreeg binnen een week 100 mensen per dag! maar ik werd er vanaf geschopt :(. maar hebben jullie wat tips voor mij

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:29

Klippy

Still Game

Super domme vraag,maar omdat ik niks beters te doen hebben zet ik toch maar ff een reply :)
Wat is bedoeling nou eigenlijk? We weten toch niet wat de inhoud wordt. Ben je nou zo fantasieloos?
Verwacht je soms dat we gaan zeggen zet links een rode balk met van die mooie gele streepjes erop rechtsonder op 2 cm naast de foto van je ma een plaatje van een vliegende hond?
Sorry slaat ook nergens op maarja wat moet ik zeggen op zo''n vraag... :)

Beetje flash doet ''t wel aardig altijd....

En trouwens waarom had je die andere pagina niet ergens anders gezet dan als ''ie zo goed liep??

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Hij wil natuurlijk weten wat voor thema hij kan gebruiken. M.a.w. waarover moet de site gaan wil ik veel bezoekers krijgen?

Maar als wij dat zouden weten, denk je dan niet dat we daar zelf een site over zouden maken en de $$$ opstrijken, i.p.v. dat we jou gaan vertellen hoe je dat voor elkaar krijgt? :)

• BosPiet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09-2006
Op maandag 28 mei 2001 00:37 schreef LiquidSilver het volgende:
Super domme vraag,maar omdat ik niks beters te doen hebben zet ik toch maar ff een reply :)
Wat is bedoeling nou eigenlijk? We weten toch niet wat de inhoud wordt. Ben je nou zo fantasieloos?
Verwacht je soms dat we gaan zeggen zet links een rode balk met van die mooie gele streepjes erop rechtsonder op 2 cm naast de foto van je ma een plaatje van een vliegende hond?
Sorry slaat ook nergens op maarja wat moet ik zeggen op zo''n vraag... :)

Beetje flash doet ''t wel aardig altijd....

En trouwens waarom had je die andere pagina niet ergens anders gezet dan als ''ie zo goed liep??
Er word toch om een idee gevraagt, waarover het zou moeten gaan? En niet hoe het er uit moet zien...

Maar een goed idee voor een site... Uhm, nee, die heb ik ff niet... en als ik ''m heb, dan hou ik het voor me zelf ;)

Koop je eigen eiland!