• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hoi ik heb een nokia 8210 maar af en toe trilt hij niet meer als hij bijv. op stil staat en dan later doet ie het weer weet iemand wat ik hier aan kan doen.

thanx

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

misschien is je batterij een beetje op-rakend? :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zondag 27 mei 2001 19:47 schreef MrFreeman het volgende:
misschien is je batterij een beetje op-rakend? :?
bedoel je daarmee dat hij niet meer gaat trillen omdat mijn batterij bijna leeg is of zo iets

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03 17:18

JT

VETAK y0

Ik denk dat het aan je telefoon ligt. Er zijn wel meer probs met de 8210.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Hoi,

Ik heb Zaterdag ook de Nokia 8210 gekocht.
Ik heb helaas een Franse handleiding meegekregen bij die telefoon.
De toestel is overigens wel in het Nederlands.
Mijn vraag aan jullie is, waar zitten die beltoontjes nou verstopt? Bij die Nokia 3210 kan je hem gewoon vinden bij de geluiden, maar bij 8210 is dat niet zo.

Overigens heb ik tot nu geen problemen gehad bij trilfunctie. Hij schijnt wel veel problemen te hebben vooral met de display.
Maar hij is wel een hele mooie telefoon.
Ik had bijna de Motorola V50 gekocht, maar die vond ik een beetje dik en de antenne is ook vrij groot. Maar ik raak een beetje offtopic.

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 00:34 schreef Solidus het volgende:
Hoi,

Ik heb Zaterdag ook de Nokia 8210 gekocht.
Ik heb helaas een Franse handleiding meegekregen bij die telefoon.
De toestel is overigens wel in het Nederlands.
Mijn vraag aan jullie is, waar zitten die beltoontjes nou verstopt? Bij die Nokia 3210 kan je hem gewoon vinden bij de geluiden, maar bij 8210 is dat niet zo.

Overigens heb ik tot nu geen problemen gehad bij trilfunctie. Hij schijnt wel veel problemen te hebben vooral met de display.
Maar hij is wel een hele mooie telefoon.
Ik had bijna de Motorola V50 gekocht, maar die vond ik een beetje dik en de antenne is ook vrij groot. Maar ik raak een beetje offtopic.
Druk op: menu-dan twee keer op het pijltje naar onder-kies-normaal, dit bevestigen en walla, je kunt hier de hele "zooi" aanpassen, of je drukt op: menu-312 en je zit gelijk in het aanpassings-menu.
Have a lot''s of Fun!!! :7

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Trillen doet een Nokia alleen als hij NIET aan het laadsnoer vastzit.. check dat dus even 8-)

Onder profielen kan je de beltoon instellen, per profiel, en onder Namen, bellergroepen, zou je dan ook nog beltonen per groep kunnen instellen, als je dat gebruikt.

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 15:02
Beltoontjes op je Nokia: Gaat via ''profielen aanpassen'', voor 8210

menu-3-1-2-2

waarbij de ''1'' het gekozen profiel is
(1=normaal).

Houdoe

Pagina: 1