Verwijderd
Nou, de behuizing, software is precies hetzelfde. De c35 heeft een antenne, maar je kan op allerlei beursen die antenne laten wegwerken, dus in de telefoonleggen, en dan een antenneloos frontjuh eropzetten, en zo dus ook laten ombouwen naar een m35
En de C35 is ook eigenlijk wel waterproof, ik doe alles met mijn C35, heb em al in bad laten vallen, en mee naar six-flags genomen en daar onder kraan gaan staan met mobiele en al, toen had ie wel even een nuk, dat ie de batterij aan het opladen was zonder dat de adapter in de buurt was
maar ja, na de accu ontladen te hebben geen probleem meer
En de C35 is ook eigenlijk wel waterproof, ik doe alles met mijn C35, heb em al in bad laten vallen, en mee naar six-flags genomen en daar onder kraan gaan staan met mobiele en al, toen had ie wel even een nuk, dat ie de batterij aan het opladen was zonder dat de adapter in de buurt was
Die M35i maakt op mij een wat robustere indruk. Had eerst zo''n C35i en die was wat fragiel. Heb nu via die Postbank-actie zo''n M35i besteld.
Verwijderd
jij niet alleen maar de m35i geeft echt een beetje sterkere indruk vind ikOp zondag 27 mei 2001 17:35 schreef havana het volgende:
Die M35i maakt op mij een wat robustere indruk. Had eerst zo''n C35i en die was wat fragiel. Heb nu via die Postbank-actie zo''n M35i besteld.
C35i moet je voor dokken, en de M35i is gratis (pre-pay) bij de Postbank.Op zondag 27 mei 2001 17:25 schreef niemand het volgende:
Wat zijn de verschillen?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
heel groot en het beste verschil denk ikOp zondag 27 mei 2001 18:47 schreef jelmervos het volgende:
[..]
C35i moet je voor dokken, en de M35i is gratis (pre-pay) bij de Postbank.
Pagina: 1