De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dit krijg ik GVD elke dag op de ICQ:
Subject: hey dude...
Sender IP: 195.208.211.163
hi! my name is Claudia if you are 18y and want see me in vid rigth now
come here... www.italygirls.com/claudia
Hoe stop ik die &I^%$^**$ berichten op de ICQ?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
In je preferences kun je instellen dat je geen webmessages of emailberichten wilt ontvangen 
Bedenk wel dat ook webmessages van normale mensen geblokkeerd worden (bijv. de berichten die via GoT verstuurd worden).
Bedenk wel dat ook webmessages van normale mensen geblokkeerd worden (bijv. de berichten die via GoT verstuurd worden).
Verwijderd
kan je niet proberen hem in de ignore user-directory te zetten?
icq knopje>security & privacy>Ignore
Verwijderd
Het hoeft niet eens een ICQ user te zijn voor dat soort berichten, wat jij voorstelt is daarvoor dus niet mogelijk.Op zondag 27 mei 2001 16:05 schreef hardenberg het volgende:
kan je niet proberen hem in de ignore user-directory te zetten?
GSMboy: volgens mij niet, email blokkeren is behoorlijk zinloos trouwens, je geeft gewoon een andere.
Wat jij krijgt is geen emailmessage trouwens hoor, maar zo''n andere (heet geloof ik webmessage ofzo), is volgens mij alleen in zijn geheel te blokkeren.
Die krijg ik nou ook telkens!Op zondag 27 mei 2001 16:00 schreef GSMboy het volgende:
Dit krijg ik GVD elke dag op de ICQ:
Y'24
Pagina: 1