[BC3] Webbased Msn Messenger?? (poorten geblokkeerd)

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Shadowzon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 12:45
Ik heb dus een vraagje bestaat er een webbased Msn Messenger... Zit namelijk weleens op school te internetten en daar hebben we dus kennisnet :( Nah Kennisnet blockt dus onderhand alle poorten... behalve poort 80 natuurlijk! :) Het is dus niet mogelijk om me aan te melden op het Msn-netwerk :( Dus nu ben ik op zoek naar misschien een webbased Msn...

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op zondag 27 mei 2001 13:45 schreef Shadowzon het volgende:
Ik heb dus een vraagje bestaat er een webbased Msn Messenger... Zit namelijk weleens op school te internetten en daar hebben we dus kennisnet :( Nah Kennisnet blockt dus onderhand alle poorten... behalve poort 80 natuurlijk! :) Het is dus niet mogelijk om me aan te melden op het Msn-netwerk :( Dus nu ben ik op zoek naar misschien een webbased Msn...

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen
iemand van school liet mij laatst iets zien van ''kiwibox.com ofoz, had i zijn hele messager lijst staan. werkte wel

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-07 10:53
gek, kennisnet + msn werkt op mijn school wel

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:50

JJJ

Hoe? :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
bij ons op school werkt het wel, msn messenger en kennisnet. en moet dan ook nog door de proxy bij ons op school heen. alle poorten zijn dicht behalve 80

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Kennisnet blockt de poorten niet. Dat doet je school.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
bij mij op school werken ze gewoon met kabel(wel voor bedrijven) moet je ook eens aan de school leiding voorstellen :) .

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Shadowzon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 12:45
Op zondag 27 mei 2001 20:57 schreef bigbadbootz het volgende:
bij ons op school werkt het wel, msn messenger en kennisnet. en moet dan ook nog door de proxy bij ons op school heen. alle poorten zijn dicht behalve 80
Hmmmja bij ons gaat het precies hetzelfde.. ook met proxy van microsoft??

Heb je dan wat ingestelt bij de proxyinstellingen van Msn??

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 02:34 schreef saviour het volgende:
Kennisnet blockt de poorten niet. Dat doet je school.
Bij ons op school wordt helemaal niets geblokt of gefilterd, er staat gewoon een cisco router van 7 ruggen een 2 Mbit kabelverbinding te verdelen over een stuk of 75 computers. Die proxy van Kennisnet filtert bij ons dus wel alles...

Verwijderd

Als ze het bij NASA niet eens helemaal waterdicht krijgen, dan zal er bij jou op school ook vast wel een poortje hier of daar openstaan.
Gewoon een kwestie van blijven proberen.

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:33

Robert

You have your answer..

uhhh ging msn niet via poort 80 :?

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:44

iMars

Full time prutser

Op maandag 28 mei 2001 21:33 schreef tOcoOl32 het volgende:
uhhh ging msn niet via poort 80 :?
Messenger zelf zou via port 80 moeten werken, mits de port doorgesluisd wordt naar de juiste poort voor Messenger...
Dat is volgens mij 1863.

Voor het verzenden en ontvangen van bestanden moet poort 6891 t/m 6900 voor beide richtingen open staan.

http://help.microsoft.com/NL_NL/TOC/xfind.asp?search=&Level1=11&INI=msgr_msnv45.ini&ITSFile=messengerv45_msn.its51&H_APP=&BrandID=&Flat=&bITFind=True&H_VER=1.7#11_1

Hierboven mischien een handige link

(ps, ik weet nog steeds niet hoe je een verkorte link maakt |:( )

Koop hier mijn P1 reader :)

Pagina: 1