Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Dit heb ik wel vaker... dat ik Zaterdags van 21.00 tot 3.00 uur in de nacht geen verbinding heb met het internet.
Meestal werd de snelheid dan wel weer wat sneller al ie hier klaar mee was, maar nu is mijn verbinding nog trager als een 0.00001k inbelmodem.
DAT ZUIGT!!!!!!!!!! Laat @home toch even in de......@#$%. Maar heeft iemand van jullie hier ook last van?
PS. ik heb @home in EMMEN.
PS. ik heb @home in EMMEN.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Ik zit ook in Emmen (wijk Emmerhout) en heb nergens last van gehad...
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
Hier in Bargeres geen probleem, snelheid is nu wel ok zit gemiddeld weer tussen de 100 en 200 kb/sec.
Ik zit ook in Emmerhout ...
Hij valt af en toe ff een minuutje weg, maar verder dik tevreden
Hij valt af en toe ff een minuutje weg, maar verder dik tevreden
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
Nee niet echt last van 
Ohja, dat kan ook nog.Op zondag 27 mei 2001 15:34 schreef Onno het volgende:
Dat heet nou lossy compressie RvV...
Y'24
Voor een internetverslaafde is dat erg ja.Op zondag 27 mei 2001 13:07 schreef Fest het volgende:
goh wat erg dat je niet 24 uur per dag kan internetten
Ook @home ( zwolle ) suckt zwaar hier.
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Ach, @Home ligt er bij mij in Maastricht ook wel eens uit, meestal een uurtje ofzo...
Ook is de dl snelheid van ongeveer 500KB/sec gedaald naar 100KB/sec max, gewoon gelimiteerd door @Home denk ik, want anders is het knap dat ik er dan ook niet meer dan 2KB/sec boven kom, nooit niet... (ligt dus niet aan de drukte).
Maar goed, ping is wel stabiel, zo rond de 50-60ms, dus dat is dan wel weer prima.
Wel gek trouwens, dat ik met meerdere Amerikanen heb gesproken, en hun kabel is gewoon uncapped, upstream dus rond de 100KB/sec... kijk, dat is beter.
We moeten in Nederland dus meer betalen per maand, voor minder. Ja, en dan denkt Chello ook nog dat ze even de prijzen kunnen verhogen.
Ook is de dl snelheid van ongeveer 500KB/sec gedaald naar 100KB/sec max, gewoon gelimiteerd door @Home denk ik, want anders is het knap dat ik er dan ook niet meer dan 2KB/sec boven kom, nooit niet... (ligt dus niet aan de drukte).
Maar goed, ping is wel stabiel, zo rond de 50-60ms, dus dat is dan wel weer prima.
Wel gek trouwens, dat ik met meerdere Amerikanen heb gesproken, en hun kabel is gewoon uncapped, upstream dus rond de 100KB/sec... kijk, dat is beter.
We moeten in Nederland dus meer betalen per maand, voor minder. Ja, en dan denkt Chello ook nog dat ze even de prijzen kunnen verhogen.
Is verrot ja dat chello prijzen heeft verhoogd... Maar bij mij gaat het dan ook wel snel:
- download: ±160 kb/s
- upload: ±16 kb/s
Chello is nog steeds een deel van upc dat veel verlies lijdt...
Dit heeft alleen niets te maken met het topic
- download: ±160 kb/s
- upload: ±16 kb/s
Chello is nog steeds een deel van upc dat veel verlies lijdt...
Dit heeft alleen niets te maken met het topic
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb dus maar weer eens gebeld (ik woon ook in bargeres), het blijkt dus dat er een verzwakking in mijn kabel zit, nu komt er dinsdag a.s. een kerel van @home die dat even gaat fixen.
Het blijkt namelijk dat als er veel mensen op internet zitten (zaterdagavond bv.) dat mijn verbinding gewoon helemaal weggezogen wordt door de anderen, waardoor ik offline ga.
Hopelijk is het strax verholpen. 
PS. Mijn verbinding is nu weer stabiel...
PS. Mijn verbinding is nu weer stabiel...
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Ik heb niet eens photoshopOp zondag 27 mei 2001 15:18 schreef RvV het volgende:
leuk gephotoshopped, of zien die randen rond de letters er altijd zo debiel uit?
Rosmalen (das bij Den BoschOp zondag 27 mei 2001 19:50 schreef FYA het volgende:
welke regio zit je?
Verwijderd
@home hier in oldenzaal is prima, op de mailserver na, die begeeft het regelmatig.
heb begrepen dat hier wel wat aan gedaan gaat worden...
heb begrepen dat hier wel wat aan gedaan gaat worden...
Glottis, @Home heeft de downloadsnelheid echt niet beperkt tot 100 kilobyte/sec hoor. Maar ik haal nog steeds gemiddeld 250 kilobyte/sec...
Pagina: 1