De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
en van mxstream
xs4all of planet
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
voor mxstream is xs4all het best. Als je cistron kunt nemen, dat meteen doen.
Verwijderd
download 57 kbps (geen geintje_
up 7
en een ping 40 45
dus niet slecht
Ik heb het fast-abbo en de snelheden zijn zoals ze beloven, af en toe uitschieters van 200KB/s maar hij zit stabiel op 150 KB/s.
Nooit problemen gehad met verbindingsfouten ofzo.
Ik laat m''n computer dag en nacht aanstaan (klein FTP servertje)
_CheMiez_
nou ja...ik ben ook klant ervan sinds januari 1994.
since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
In belgie lekker Easynet...veel beter en 0 download limiet ;-)Op zondag 27 mei 2001 00:53 schreef real_raichu70 het volgende:
alleszinds niet Skynet , in Belgïe zou ik voor Planet Internet gaan .
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
Verwijderd
ja alleen tot nu toe nog maar voor een kleine groep meende ik (Alphen aan de Rijn o.a)Op zondag 27 mei 2001 08:25 schreef poes het volgende:
Stomme vraag misschien.....maar is Cistron er ook voor particulieren????
Verwijderd
- beste/grootste newsserver(newszilla)
- shell toegang
- bsmtp
- eigen hostname (zelf instelbaar)
- (voor zover mij bekend) geen verplichte transparent proxy
- gratis antivirus en firewall software (mcafee, PGP)
- 50 mb homepage ruimte (itt 15 mb bij planet)
- 20 mb mailbox (itt 5 mb bij planet)
- goede helpdesk (heb geen ervaring met die van planet)
Dat haal ik ook met mn 56k6 modempje. volgens mij wordt je hard genomen!Op zondag 27 mei 2001 01:02 schreef DelphiX het volgende:
Ik xs4all adsl basic
download 57 kbps (geen geintje_
Maar het nadeel van Kabel is dat je snelheid gedeeld is en bij ADSL heb je de volle snelheid voor jezelf.Op zondag 27 mei 2001 19:18 schreef DMaarten het volgende:
Ik haal dat ook met m''n kabel abbo.. zo fantastisch klinkt het niet
B.T.W. de helpdesk van Planet is super, ik zelf werk in een winkel waar wij ook MXStream verkopen en wij zijn "gekwalificeerd dealer" en als de helpdesk nodig is helpen ze je uitstekend....
+ stuk van rotterdam en delftOp zondag 27 mei 2001 10:18 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
ja alleen tot nu toe nog maar voor een kleine groep meende ik (Alphen aan de Rijn o.a)
They made me do it.
Verwijderd
Op zondag 27 mei 2001 18:26 schreef NiteFly het volgende:
[..]
Dat haal ik ook met mn 56k6 modempje. volgens mij wordt je hard genomen!
Maar is het niet zo dat als Cistron gaat concurreren met de KPN dat de KPN of de prijs omlaag, of de snelheid omhoog moet gooien?