Toon posts:

[BC3] adsl inlog

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb adsl pakketje binnen alles geinstalleerd enzo. alleen zit er geen cdrom van mxstream erin wat er wel bij hoort. maar ja ik dus mijn inlog gegevens invullen en proberen in te loggen maar het werkt niet. weet iemand of dit komt omdat ik die cdrom niet heb of moet ik wachten tot mijn account geactiveerd wordt? het is weer zaterdag avond dus KPN pas maandag weer bereikbaar.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
lijkt me niet, want ze maken niet de cdrom met jouw gegevens erop. dat is alleen de software die je nodig hebt voor de installatie van modem etc denk ik.

Ik denk dat je account nog geactiveerd moet worden. Maar er kan ook wat fout zijn..
Dus ik zou als ik jou was gewoon ff KPN lastigvallen maandag...

in iedergeval veel succes ermee!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
dankje

dat ga ik zeker doen haha maar toch heb ik zo''n idee dat ik iets fout heb gedaan. maar ja dat zien we dan wel

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Leg ff precies uit hoe je hebt geinstalleerd en wat er gebeurt. Dan kan ik je verder helpen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel