Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er software waarmee je ieder (inkomend) tlefoongesprek kunt opnemen?

Verwijderd

dat hebben ze volges mij wel bij de politie :) misschien kan je zo''n geval lenen! :)

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
sommige telefoons hebben die functie.
vriend van mij heeft de motorola 8088 uit hongkong gehaald die heeft voice memo kan een gesprek opnemen.
maar je hebt er eerlijk gezegd vrij weinig aan.

"If u do something do it with style, or do it at all."

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
BestelMaar.nl had een gadget waarmee je gesprekken op kon nemen, maar ik kan het niet meer vinden op hun site.

Ter info: je mag telefoongesprekken opnemen, mits een van de deelnemers weet dat het opgenomen wordt (uhmz, in dit geval ben je dat zelf waarschijnlijk). Volgens mij staat dit ergens in de wet.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zondag 27 mei 2001 11:47 schreef pven het volgende:
BestelMaar.nl had een gadget waarmee je gesprekken op kon nemen, maar ik kan het niet meer vinden op hun site.

Ter info: je mag telefoongesprekken opnemen, mits een van de deelnemers weet dat het opgenomen wordt (uhmz, in dit geval ben je dat zelf waarschijnlijk). Volgens mij staat dit ergens in de wet.
Een van de deelnemers :? Klinkt een beetje vaag hoor... Beide partijen zouden toch op de hoogte moeten zijn dat het wordt opgenomen? Lijkt me wel redelijk.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Bombonella
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-12-2025

Bombonella

En als de Bom valt....

Veritape gebruikte ik wel eens daarvoor,
het is ook het enigste dat het progje kan, een telefoongesprek opnemen en als wavje saven, en het is gratis!
De pro versie is meer iets voor callcenters schijnbaar maar daar was je denk ik niet naar op zoek.
Pagina: 1