Verwijderd

Topicstarter
In mijn topic hieronder vroeg ik wat een goede opvolger was voor de 6150. Nu roep iemand geen nokia. Waarom moet ik geen nokia meer pakken.

Verwijderd

naam zegt het toch al NOkia

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Op zaterdag 26 mei 2001 12:19 schreef mafiasven het volgende:
naam zegt het toch al NOkia
LOL

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Verwijderd

Tja waarom geen Nokia??

Ik had eerst een KPN Gripz :O

Daarna een Ericsson T18S.
Das bagger zeg.

Nu een 3310 van Nokia. Nou ik heb nog nooit zo een goede telefoon gehad/gezien.

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 12:27 schreef jordyb het volgende:
Tja waarom geen Nokia??

Ik had eerst een KPN Gripz :O

Daarna een Ericsson T18S.
Das bagger zeg.
ja dan noem je ook wat telefoons op :O

Verwijderd

Niks mis met een nokia, heb een 6210, prima apparaatje. Nooit probs mee gehad.

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 12:28 schreef mafiasven het volgende:

[..]

ja dan noem je ook wat telefoons op :O
Op zaterdag 26 mei 2001 12:27 schreef jordyb het volgende:
Nou ik heb nog nooit zo een goede telefoon gehad/gezien.
Ik ken ook wel meerdere telefoons hoor.

En deze was toch wel de beste voor in mijn prijsbudget.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
De 8-series zijn echter niet zo goed: vraag maar es aan Floris. Slechte beeldschermpjes etc.

DIT IS MIJN WEBSITE

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een 8210, die heb ik sinds januari ongeveer, ben nu al met mijn 4e bezig.

Na 20uur bellen hing die op, schermpje kapot gegaan. Batterij kapot, interne antenne kapot, lampes achter de toetsjes kapot etc. etc.

Geen goede ervarigen mee dus...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 12:51 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik heb een 8210, die heb ik sinds januari ongeveer, ben nu al met mijn 4e bezig.

Na 20uur bellen hing die op, schermpje kapot gegaan. Batterij kapot, interne antenne kapot, lampes achter de toetsjes kapot etc. etc.

Geen goede ervarigen mee dus...
Dat is inderdaad wel zwaar klote.
Maar ik heb al 4 maanden een 6210, en een huisgenoot van me al 5 maanden een 3310, allebei nog nooit problemen mee gehad.
maar als ik dat zo hoor, ben ik blij dat ik dan niet voor de 8210 ben gegaan zoals ik eerst wou.

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-03 20:14

spok9

Groen...

Mijn 3210 doet het nog steeds perfect hoor. Nooit problemen mee gehad.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• BC3 Victim
Motorola V-3690 :9 Dik tevreden mee ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
heb alleen maar nokia''s gehad
eerst een 5130 dan een 3210 nu een 8850 met geen van allen problemen mee gehad ben er dik tevreden mee

"If u do something do it with style, or do it at all."

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
Op zaterdag 26 mei 2001 13:05 schreef Commander_Data het volgende:
Motorola V-3690 :9 Dik tevreden mee ;)
De vraag was niet wie er een Motorola had :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik heb nu een jaar de 3210, ding is echt perfect. Super robust, wel wat zwaar, maar dat mag de pret niet drukken. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• BC3 Victim
Op zaterdag 26 mei 2001 13:21 schreef havana het volgende:

[..]

De vraag was niet wie er een Motorola had :)
Maar daarom is ie wel mooi ;) Wou het ff uiten....

Verwijderd

Van de 8xxx serie gaat zo''n 70% retour. Alle andere Nokia''s regeren zwaar. Ik hebt achtereenvolgens gehad

1610
6110
6150
6210

En ze doen het nog allemaal, hoewel ik die loodzware 1610 natuurlijk niet meer gebruik :)

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Op zaterdag 26 mei 2001 12:47 schreef havana het volgende:
De 8-series zijn echter niet zo goed: vraag maar es aan Floris. Slechte beeldschermpjes etc.
dus 1 persoon heeft er slechte ervaringen mee, en daarom zijn het meteen k*t-telefoons?

How bad is it on a scale from one to Spurs

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-03 18:56
Op zaterdag 26 mei 2001 16:55 schreef Slasher het volgende:

[..]

dus 1 persoon heeft er slechte ervaringen mee, en daarom zijn het meteen k*t-telefoons?
Is een heel bekend fenomeen.

Verder heb ik goede ervaringen met mijn 3310, niks aan kapot gegaan totdat ik hem een keer te hard liet vallen. Ik vind Nokia prima telefoons maken, maar er zijn wel meer goede.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Nokia 3210 is best wel bagger :) de rest van Nokia is wel ok

Verwijderd

ik heb sinds kort de Nokia 6210... echt een supertelefoontje... maar je bent snel tevreden als je daarvoor een Pocketline Swing hebt gehad :)

Verwijderd

nokia = GOED, heb verschillende telefoons gehad waaronder motorola, van sony, swing, en 2 nokia''s. beide werken nog perfect.

Heb nu de 8210 en bediening via menu''s is ZEER simpel, en heb hem zelfs is laten meedraaien in de was en hij werkt nog steeds perfect ;)) alleen lampjes branden niet meer op gelijke sterkte maar goed...was zwaar was programma ;)

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025
heb een 6210.. is voor mij nogsteeds de ultieme opvolger van de 6150 :)

erg fijn toestel met veel mogelijkheden.

Have a wheelie good weekend!

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-03 16:35
Waarom ik nooit een Nokia koop:

Nokia is veel duurder dan andere merken.

Ik ken teveel mensen die er problemen mee gehad hebben. Kijk maar even op dit forum welke klachten er allemaal zijn.

Nokia is niet inventief, uitgezonderd de ingebouwde antenne hebben ze nog niets nieuw geïntroduceerd. Ze hebben echt weinig vooruitstrevende toestellen.

Nokia is te populair, ik heb mijn eigen persoonlijkheid en volg de anderen dus niet.

Er zijn nog andere merken met betere gsm''s voor minder geld :) Mijn Bosch 509 bvb, ik bel er al bijna anderhalf jaar mee en nog nooit problemen gehad.

Nokia heeft meer bijna 40% van de gsm-markt in handen, te grote marktaandelen zijn nooit goed voor de consument (M$).

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-03 04:25

qless

...vraag maar...

Op zaterdag 26 mei 2001 23:42 schreef Sibbe het volgende:

Ik ken teveel mensen die er problemen mee gehad hebben. Kijk maar even op dit forum welke klachten er allemaal zijn.

Nokia is niet inventief, uitgezonderd de ingebouwde antenne hebben ze nog niets nieuw geïntroduceerd. Ze hebben echt weinig vooruitstrevende toestellen.

Nokia is te populair, ik heb mijn eigen persoonlijkheid en volg de anderen dus niet.

Er zijn nog andere merken met betere gsm''s voor minder geld :) Mijn Bosch 509 bvb, ik bel er al bijna anderhalf jaar mee en nog nooit problemen gehad.

Nokia heeft meer bijna 40% van de gsm-markt in handen, te grote marktaandelen zijn nooit goed voor de consument (M$).
Ja, klachten zijn er, maar kijk ook eens hoeveel positieve reacties erzijn. Mijn 3210 heb ik bijna 1 jaar gebruikt zonder 1 probleem, ben nu over naar 6210, al paar maanden en nog steeds geen problemen kunnen vinden.

Nokia is juist erg inovatief. En ze zijn toch even maar de beste kwa menu-ontwerp en bediening.

Nokia is inderdaad errug populair, maar als ik iets een goede gsm vind, dan koop ik hem, zelfs al heeft iedereen er al zo een!
En ja, als nokia 40% marktaandeel heeft, terwijl ze duurder zijn, bewijst alleen maar dat ze gewoon erg veel tevreden klanten hebben.

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 19:38 schreef the_undertaker het volgende:
ik heb sinds kort de Nokia 6210... echt een supertelefoontje... maar je bent snel tevreden als je daarvoor een Pocketline Swing hebt gehad :)
supertelefoontje is ook weer overdreven.
Nadat ik hem had kwam ik er pas achter dat dat ding geen ringtone-manager had |:(
Maar voor de rest is ie wel toppie.

• jazzVL
Op zaterdag 26 mei 2001 23:42 schreef Sibbe het volgende:

duurder? de hogere klassen misschien de 3xxx serie een van de goedkoopste toestellen op de markt.
de hogere klasses zijn duur ja.
maar een bedrijf maakr dure en goedkope telefoons.

en dat het te populair is is omdat de 3 serie zo goedkoop is.
wil je orineel zijn koop dan een hogere klasse. dan volg je de anderen ook niet.

problemen ??
3 nokia''s achter elkaar nog nooit problemen mee gehad.
mijn eerste 5130 had ik 3 jaar geleden gekocht nu gebruikt mijn vader hem 2 jaar geleden had ik een 3210 gekocht nu gebruikt mijn broertje hem .nu ik 8850 met geen van allen problemen mee gehad en de 5130 is al zo''n dik 3 jaar oud.

ik zie dus geen reden om geen nokia te nemen.
ik zeg niet dat het de beste keus is maar zeker geen verkeerde keus.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Ik heb al anderhalf jaar een 3210 --> No Problems sofar..

Die nieuwe 8 series hebben idd die bug met dat schermpje... dus wel een reden voor mij om daar niet aan te beginnen.... Echt een deuk in het imago van Nokia!!!!

Verder de best out there..!!
(best of the rest...?)

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Heb sinds een kleine twee maanden een 8210, totnu toe nog geen probs meegehad, maar wat niet is kan nog komen........ik wacht wel af hoe het met de kwaliteit zit, anders word het straks een 3310 !!!! :'(

Verwijderd

Wat is er mis met Nokia:
- Iedereen loopt ermee (is voor mij een argument, ik hou ervan som orgineel te zijn)
- 8xxx serie is van slechte kwaliteit, zeker de schermpjes.
- De 3xxx is de telefoon voor het TMF huppelkut publiek (wilk niet mee worden vergeleken :+ )
- Over het algemeen vink ze niet zo mooi (zal wel een van de weinigen zijn)
- De verwisselbare frontjes (ik vind het daardoor net speelgoed lijken :r maar datis ook maar weer mijn mening ;) )

Over het menu/ontvangst kank zelf niks zeggen aangezien ik tot nu toe alleen nog maar andere merken als nokia heb gehad (Ericsson T28s, Philips Ozeo en Philips Genie)

Achja, het zullen vast wel goede telefoons zijn, veel mensen zijn er happy mee.

Verwijderd

NOKIA''s gaan KAPOT!

Ik heb zelf een bijzonder oude Motorola, maar die doet het al jaren PRIMA. 4 klasgenoten van mij hebben Nokia''s (3310, 6210 en Communicator) Allemaal moesten ze al een keer ter reparatie weg worden gebracht. (enkele weken ben je dan je telefonski kwijt!)
Kwaliteit van Nokia is dus niet zo best, ze zijn wel mooi natuurlijk. Tsja, tis net waar je voor kiest...

• BC3 Victim
Waarom een Nokia als er ook een Siemens S35 is?

:)

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-03 04:25

qless

...vraag maar...

Op maandag 28 mei 2001 15:33 schreef Bogey het volgende:
NOKIA''s gaan KAPOT!
..knip...
Ja, klopt, Ericsson ook (klepjes vooral!), motorola''s v-serie ook (ook weer klepje+schermpje) enzenz.....

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:53
Ik heb een 2e hands 8210, en ik heb er (nog) geen problemen mee. geen uitval of kapotte onderdelen, werkt perfect! nu maar hopen dat dat ook zo blijft...

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Nokia heeft bij mij afgedaan :(

Ik heb binnen een half jaar een 8210 en een 8850 gehad en allebei snel kapot (gelukkig vezekering). Nu heb ik me oude vertrouwde Sony Z5 weer en een Ericsson T28s lekkere phones hor, doen niet onder aan NOKIA ik wil maybe de 6210 nog wel proberen die schijnt zeer goed te zijn..

• jazzVL
maakt het ook uit waar je de 8xxx haalt?
ik en veel vrienden van mij hebben ook een8xxx van 8210 8250 ook 8850 maar geen van allen heeft ooi problemen gehad op een na.
maar de meeste hebben hem ook uit hongkong gehaald.

maar ik hoor hier wel van veel mensen problemen.
maar ben ze zelf nog nooit tegen gekomen

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:48

Dommel

Professioneel Software Sloper

Op maandag 28 mei 2001 10:51 schreef qball het volgende:
Wat is er mis met Nokia:
[knip]
- De 3xxx is de telefoon voor het TMF huppelkut publiek (wilk niet mee worden vergeleken :+ )
Dank je dat je de rest van de 3xxx gebruikers ook meteen allemaal over 1 kam scheert :)
- Over het algemeen vink ze niet zo mooi (zal wel een van de weinigen zijn)
- De verwisselbare frontjes (ik vind het daardoor net speelgoed lijken :r maar datis ook maar weer mijn mening ;) )
Mooi of niet mooi is een eigen smaak en daar kan ik dus niet over oordelen. Die verwisslebare frontjes zijn wel makkelijk om je eigen stijl aan de foon te geven. Ik heb mijn 3310 namelijk in jannuari gehaald. Dan zie je er ineens steeds meer en allemaal in achterlijk blauw. Dus wat doe ik ik koop een zilveren frontje en zet die erop. Dat is iets wat je nu ook steeds meer ziet dus wat ga ik nu doen...

Mijn zilveren frontje modden dmv een tribal die je verder vrij weinig op een foon zult zien staan. Gevolg toch weer een unieke telefoon met een goede ontvangst (Tenminste beter als die libertel mn2 van mijn broer of die swing van mijn zusje en ouders >:) ).

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Verwijderd

Ik heb een 3310, de frontjes zitten wel een beetje los, maar verder is het een perfect telefoontje! Ik heb ''m al een keer goed laten vallen, en hij heeft geen schrammetje :)

Het is jammer dat de frontjes zo snel los gaan zitten |:(
Pagina: 1