De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Er zijn 3 pc''s in een netwerk waarvan 1 als server fungeert...
Server :
Pentium 166mhz, 32mb Edo, 3.2gb ,Voodoo Banshee 16mb, 10/100 Netwerkkaart (win2k)
Nu wil ik daar een 40/60gb harddisk bijplaatsen... is dat mogelijk?
De server wordt verder maar alleen op het interne netwerk van de 2 extra pc''s gedeeld.
Dus er zijn maar 2 users...
Heeft het zin om 40gb bij te plaatsen of kan de server dat niet aan? Neem aan dat hij traag wordt als die 40gb op zijn eind zit...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...
Verwijderd
Met FreeBSD ofzo (jah! we gaan weer pro unix doen) kun je gewoon je hdd laten detecteren door de bios zo groot als ie hem leuk vind. En FreeBSD stuurt hem zelf aan
Zolang de bios maar iets ziet.. als is het maar een fractie van de werkelijke grootte
Verwijderd
Verwijderd
heb hier een asus tx-97 (nu amdk6, toen p233 mmx) en die kan het dus maar half
hij boot prima op vanaf mijn 20gb maxtor
hij kan ook prima overweg met me 45 en 40 gb schijven, ZOLANG IK ZE NIET IN DE BIOS AANMELD
op het moment dat ik zeg dat ie een autodetect moet doen op een ide-poort waar een 40 gig aan hangt crasht ie
booten vanaf die 20 gaat wel goed, en daarna kan ik die 40 gig ook gewoon vanuit win2k/nt en linux bereiken
maar kan ze niet in de bios zetten, en dus ook niet vanaf booten :((
ps
dit is in de bios mode. dus nog voordat partities er toe doen
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d