De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
bij de weg...wat zijn eggs (eieren
/edit
waar zijn die fucking icons gebleven!
/edit
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Er moet een spatie na en voor een smileyOp vrijdag 25 mei 2001 20:55 schreef MrFreeman het volgende:
/edit
waar zijn die fucking icons gebleven!
/edit
Dus spatie-smiley-spatie
of het was 8899, probeer gewoon even!!
Op zaterdag 26 mei 2001 00:46 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Er moet een spatie na en voor een smiley
Dus spatie-smiley-spatie
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ik denk dat ie Eastern Eggs bedoeld. Grappige, verborgen opties die vaak in computersoftware zit.Op vrijdag 25 mei 2001 20:55 schreef MrFreeman het volgende:
bij de weg...wat zijn eggs (eieren)
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Op zaterdag 26 mei 2001 00:44 schreef jelmervos het volgende:
Ik heb wel een kleine bug in de 3210 gevonden.
(Trouwens in de nieuwere 3210''s kan je 2 games toevoegen... werkt volgens mij vanaf firmware versie 6.00)
Concrete Loop Watercooling
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
''k denk dat er zoiets ook wel gaat komen voor de 3310 want volgens mij mist er een menu daar MOET gewoon iets komen
Hij is misschien een beetje flauw:Op zaterdag 26 mei 2001 09:20 schreef allure het volgende:
wat is die bugg in de 3210 dan?
Je hebt van die special codes, zoals *101# (bij KPN en LIBERTEL). Als je daar nou 1 van aanvraagt, maar tijdens de aanvraag, nog voordat je hem binnen hebt druk je op een cijfer (maakt niet uit welke). Hierdoor gaat hij naar het begin menu (waar je operator logo staat). Dan wacht je ff en krijg je dat bericht alsnog binnen, maar nu gewoon op je scherm. Laat dat bericht staan en vraag als nog zo''n bericht aan (met bijv. *101#). Deze laat je wel gewoon binnenkomen, en deze lees je dus. Na het lezen ga je terug naar het beginscherm waar dat vorige bericht nog op het scherm staat. Als je die leest krijg je een deel van je geheugen te zien ipv dat bericht. Soms loopt ie zelfs vast, of knipperd het hele scherm.
Snap je het nog? Succes!
*#9988# is ut... Werkt trouwens niet op de MN2+Op zaterdag 26 mei 2001 01:48 schreef Skate2000 het volgende:
De MN-2 die je ooit kon krijgen bij een Libertel IZI heeft ereen: *#9988#, en dan krijg je Tetris..
of het was 8899, probeer gewoon even!!
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
/miereneuk mode onOp zaterdag 26 mei 2001 01:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Eastern Eggs bedoeld. Grappige, verborgen opties die vaak in computersoftware zit.
Easter = pasen
Eastern = Oosters
Dus jij noemt het Ooster-Eieren i.p.v Paas-eieren
met papier mache kun je alles maken!!
Nee, Oosterse eierenOp zaterdag 26 mei 2001 22:57 schreef Servowire het volgende:
[..]
/miereneuk mode on
Easter = pasen
Eastern = Oosters
Dus jij noemt het Ooster-Eieren i.p.v Paas-eieren
Maareh, je hebt gelijk... een n teveel
leuke site trouwens: www.eastereggs.com
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Nog een leuke: http://www.eeggs.com/Op zondag 27 mei 2001 01:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
leuke site trouwens: www.eastereggs.com
Een bug? Misschien een GSMcode gewoon om het geheugen ervan te testen ofzo...Op zaterdag 26 mei 2001 11:22 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Hij is misschien een beetje flauw:
Je hebt van die special codes, zoals *101# (bij KPN en LIBERTEL). Als je daar nou 1 van aanvraagt, maar tijdens de aanvraag, nog voordat je hem binnen hebt druk je op een cijfer (maakt niet uit welke). Hierdoor gaat hij naar het begin menu (waar je operator logo staat). Dan wacht je ff en krijg je dat bericht alsnog binnen, maar nu gewoon op je scherm. Laat dat bericht staan en vraag als nog zo''n bericht aan (met bijv. *101#). Deze laat je wel gewoon binnenkomen, en deze lees je dus. Na het lezen ga je terug naar het beginscherm waar dat vorige bericht nog op het scherm staat. Als je die leest krijg je een deel van je geheugen te zien ipv dat bericht. Soms loopt ie zelfs vast, of knipperd het hele scherm.
Snap je het nog? Succes!
Verwijderd
Dan zou het eerder een speciale code zijn die je 1malig moet intoetsen... en dat er de mogelijkheid is dat je je mofo daarmee kan laten crashen???Een bug? Misschien een GSMcode gewoon om het geheugen ervan te testen ofzo...
houdt * ingedrukt en typ 5806 of 5807 en laat dan * los. krijg je de softwareversie van je telefoon te zien
houdt weer * ingedrukt en typ 4329 krijg je netmonitor. je moet trouwens weer * en 4329 doen om het weer uit te zetten.
afijn hier vindt je ze allemaal
Verwijderd
Bij erricson toestelen, T10,T18,T28,GF768 (alles met een smal scherm) de telefoon kantelen.
Ja, bij mij werkte het ook!!Op zondag 27 mei 2001 21:11 schreef gilseboer het volgende:
het nummer één, twaalf bellen, ff w88 en dan kun je tetris spelen, werkt op elke gsm.
Bij erricson toestelen, T10,T18,T28,GF768 (alles met een smal scherm) de telefoon kantelen.
Owwwwja..Op zondag 27 mei 2001 21:11 schreef gilseboer het volgende:
het nummer één, twaalf bellen, ff w88 en dan kun je tetris spelen, werkt op elke gsm.
Verwijderd
dohOwwwwja.. Elke GSM.. hoe dan? Ik heb hier een Nokia8210, en het werkt niet helemaal.. Kan je me uitleggen hoe ik Tetris kan doen??
Verwijderd