• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Dat is nou de vraag die in mijn hoofd rondhangt. En dan bedoel ik geen codes om menu''s te laten verschijnen en serienummers......

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

een maat van me die had een code voor de swing400... maar die was dus wel om een menu te laten verschijnen...

bij de weg...wat zijn eggs (eieren :?)

/edit
waar zijn die fucking icons gebleven!
/edit

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik heb wel een kleine bug in de 3210 gevonden. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op vrijdag 25 mei 2001 20:55 schreef MrFreeman het volgende:

/edit
waar zijn die fucking icons gebleven!
/edit
Er moet een spatie na en voor een smiley

Dus spatie-smiley-spatie :)

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
De MN-2 die je ooit kon krijgen bij een Libertel IZI heeft ereen: *#9988#, en dan krijg je Tetris..

of het was 8899, probeer gewoon even!!

• Klippy
  • Laatst online: 00:14

Klippy

Still Game

Op zaterdag 26 mei 2001 00:46 schreef Pizzaman het volgende:

[..]

Er moet een spatie na en voor een smiley

Dus spatie-smiley-spatie :)
:z >:)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-03 16:32

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op vrijdag 25 mei 2001 20:55 schreef MrFreeman het volgende:

bij de weg...wat zijn eggs (eieren :?)
Ik denk dat ie Eastern Eggs bedoeld. Grappige, verborgen opties die vaak in computersoftware zit.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01-2025
Op zaterdag 26 mei 2001 00:44 schreef jelmervos het volgende:
Ik heb wel een kleine bug in de 3210 gevonden. :)
:) je bent niet de eerste :)

(Trouwens in de nieuwere 3210''s kan je 2 games toevoegen... werkt volgens mij vanaf firmware versie 6.00)

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

sinds wanner moet je dan spaite :) spatie doen? wat een kutzooi...

• BC3 Victim
wat is die bugg in de 3210 dan?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
vanaf 5.31 bij de 3210.

''k denk dat er zoiets ook wel gaat komen voor de 3310 want volgens mij mist er een menu daar MOET gewoon iets komen :P

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zaterdag 26 mei 2001 09:20 schreef allure het volgende:
wat is die bugg in de 3210 dan?
Hij is misschien een beetje flauw:
Je hebt van die special codes, zoals *101# (bij KPN en LIBERTEL). Als je daar nou 1 van aanvraagt, maar tijdens de aanvraag, nog voordat je hem binnen hebt druk je op een cijfer (maakt niet uit welke). Hierdoor gaat hij naar het begin menu (waar je operator logo staat). Dan wacht je ff en krijg je dat bericht alsnog binnen, maar nu gewoon op je scherm. Laat dat bericht staan en vraag als nog zo''n bericht aan (met bijv. *101#). Deze laat je wel gewoon binnenkomen, en deze lees je dus. Na het lezen ga je terug naar het beginscherm waar dat vorige bericht nog op het scherm staat. Als je die leest krijg je een deel van je geheugen te zien ipv dat bericht. Soms loopt ie zelfs vast, of knipperd het hele scherm.

Snap je het nog? Succes! :)

• Steven
  • Laatst online: 14-03 11:57
Op zaterdag 26 mei 2001 01:48 schreef Skate2000 het volgende:
De MN-2 die je ooit kon krijgen bij een Libertel IZI heeft ereen: *#9988#, en dan krijg je Tetris..

of het was 8899, probeer gewoon even!!
*#9988# is ut... Werkt trouwens niet op de MN2+

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Die Teris was wel super brak!

• Steven
  • Laatst online: 14-03 11:57
Yup, zeker als je je belvolume uit had staan.. Dan kwam er telkens "Bel volume uit" tussen te staan!!

• Skate2000
maar het was dan ook geen spelletje zoals bij Nokia, neen, het was een paasei!! En wel de meest leuke die ik ooit heb gezien.. Want vastlopers zijn NIET leuk.

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kent iemand eggs in de Siemens C35i of M35i? Ik heb er wel al naar gezocht, zonder resultaat...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

Op zaterdag 26 mei 2001 01:45 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ik denk dat ie Eastern Eggs bedoeld. Grappige, verborgen opties die vaak in computersoftware zit.
/miereneuk mode on

Easter = pasen
Eastern = Oosters

Dus jij noemt het Ooster-Eieren i.p.v Paas-eieren :+

met papier mache kun je alles maken!!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-03 16:32

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op zaterdag 26 mei 2001 22:57 schreef Servowire het volgende:

[..]

/miereneuk mode on

Easter = pasen
Eastern = Oosters

Dus jij noemt het Ooster-Eieren i.p.v Paas-eieren :+
Nee, Oosterse eieren :P
Maareh, je hebt gelijk... een n teveel ;)

leuke site trouwens: www.eastereggs.com

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zondag 27 mei 2001 01:08 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

leuke site trouwens: www.eastereggs.com
Nog een leuke: http://www.eeggs.com/

• BC3 Victim
Op zaterdag 26 mei 2001 11:22 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Hij is misschien een beetje flauw:
Je hebt van die special codes, zoals *101# (bij KPN en LIBERTEL). Als je daar nou 1 van aanvraagt, maar tijdens de aanvraag, nog voordat je hem binnen hebt druk je op een cijfer (maakt niet uit welke). Hierdoor gaat hij naar het begin menu (waar je operator logo staat). Dan wacht je ff en krijg je dat bericht alsnog binnen, maar nu gewoon op je scherm. Laat dat bericht staan en vraag als nog zo''n bericht aan (met bijv. *101#). Deze laat je wel gewoon binnenkomen, en deze lees je dus. Na het lezen ga je terug naar het beginscherm waar dat vorige bericht nog op het scherm staat. Als je die leest krijg je een deel van je geheugen te zien ipv dat bericht. Soms loopt ie zelfs vast, of knipperd het hele scherm.

Snap je het nog? Succes! :)
Een bug? Misschien een GSMcode gewoon om het geheugen ervan te testen ofzo...

Verwijderd

Een bug? Misschien een GSMcode gewoon om het geheugen ervan te testen ofzo...
Dan zou het eerder een speciale code zijn die je 1malig moet intoetsen... en dat er de mogelijkheid is dat je je mofo daarmee kan laten crashen???

• BC3 Victim
Misschien een beetje oud nieuws :? maar in de 3210 zit een menu waar je je hele geheugen kunt doorspitten en de lampje in je mofo uit kunt zetten enzo, weet niet meer uit m''n hoofd hoe, maar ''t staat wel op mobile.box.sk ofzo...

• BC3 Victim
voor de trium galaxy zijn er nog wel wat leuke codes
houdt * ingedrukt en typ 5806 of 5807 en laat dan * los. krijg je de softwareversie van je telefoon te zien
houdt weer * ingedrukt en typ 4329 krijg je netmonitor. je moet trouwens weer * en 4329 doen om het weer uit te zetten.
afijn hier vindt je ze allemaal

Verwijderd

het nummer één, twaalf bellen, ff w88 en dan kun je tetris spelen, werkt op elke gsm.
Bij erricson toestelen, T10,T18,T28,GF768 (alles met een smal scherm) de telefoon kantelen.

• BosPiet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09-2006
Op zondag 27 mei 2001 21:11 schreef gilseboer het volgende:
het nummer één, twaalf bellen, ff w88 en dan kun je tetris spelen, werkt op elke gsm.
Bij erricson toestelen, T10,T18,T28,GF768 (alles met een smal scherm) de telefoon kantelen.
Ja, bij mij werkte het ook!!

Koop je eigen eiland!

• Skate2000
Op zondag 27 mei 2001 21:11 schreef gilseboer het volgende:
Owwwwja.. :D Elke GSM.. hoe dan? Ik heb hier een Nokia8210, en het werkt niet helemaal.. Kan je me uitleggen hoe ik Tetris kan doen?? :?

Verwijderd

Owwwwja.. Elke GSM.. hoe dan? Ik heb hier een Nokia8210, en het werkt niet helemaal.. Kan je me uitleggen hoe ik Tetris kan doen??
doh >:)

Verwijderd

Mijn Nokia 3210 is een keer vastgelopen na het editten van een ringtone. Enigste optie was de batterij eruit halen. Daarna deed hij het overigens wel gewoon
Pagina: 1