[BC3] MXStream pakket, vanwaar verzonden?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kan iemand mij vertellen vanwaar de MXStream pakketten (ADSL modems) door KPN verstuurd worden? Vanochetnd is de postbode met pakketje geweest, maar omdat er niemand thuis was, heeft hij een berichtje achter gelaten dat hij een pakket uit Moerdijk had.
Is dit de plaats vanwaar de pakketten verstuurd woden? Ik zit namelijk al weken te wachten op dat pakket, en ik hoop dat dat pakket het ADSL modem is.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

KPN Telecom Inkoop en Logistiek
Westvlietweg 7
2266 LA Leidschendam

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Thnx, blijkbaar moet ik nog ff wachten. ;(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Als het goed is komt ie morgen weer langs, en als je er dan weer nie bent, dan kan je hem ophalen op het postkantoor.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel