• BosPiet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09-2006
Ik heb sinds kort een Dutchtone Allin 180 abonnement, maar ik zit nu met het probleem, dat mensen mij niet vanaf mtnsms en icq kunnen smsen. Misschien is dit ook bij andere site''s het geval, maar deze worden gebruikt door mijn vriendenkring. Maar mijn vraag is, hoe kan dat? Een te nieuw nummer of zo? want hij begint met 06-480.... inplaats van 06-28 of 06-18... Dus is het nummer gewoon nog niet bekent bij hun, zodat ze niks kunnen sturen?

Bij mtnsms krijg ik de volgende error: error: rejected (unknown error 92)
en bij ICQ na het verzenden: Currently this network is not recognized.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!

Koop je eigen eiland!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Je moet eerst 31 intypen (landcode) en de 0 van 06 weghalen, dus niet: 0612345678, maar 31612345678

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BosPiet
Dat wist ik al ja.. Maar dat werkt dus niet:(

Koop je eigen eiland!

• BC3 Victim
En +31 dan

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BosPiet
Ook ja... en +3106 ook niet en 3106 ook niet:(

Koop je eigen eiland!

Verwijderd

volgens mij kan dutchtone nog geen smsjes ontvangen via icq en mtnsms d8 ik... ze liggen altijd met alles achter verbaasd mij dus niks ;)

• BosPiet
Dat kan wel als het goed is, want ik kan weer wel mensen smsen die een nummer van dutchtone hebben, alleen beginnen die dus met 0628 of 0618 :?

Koop je eigen eiland!

Verwijderd

mail anders ff naar mtnsms dan weet je het zeker?

• BosPiet
Ja, laat ik dat ook maar even doen ja:)

Koop je eigen eiland!

• BosPiet
Ja, laat ik dat ook maar even doen ja:-)

Koop je eigen eiland!

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Ik heb al >2 jaar Dutchtone, perfect, maar goed, inderdaad, voor sommige nummers met +31618... werkt ICQ/MTNSms niet... maar vaak komen ze met een klein (half)uurtje alsnog aan... of soms (14)dubbel. Had dit in het begin ook, maar na een maandje oid werkte alles perfect...

• BC3 Victim
Het probleem is dat nog niet alle (nieuwe) nummers van Dutchtone worden ondersteund door ICQ / mtnsms.com. Kijk maar een op de lijst van netwerken en nummerreeksen die worden ondersteund door mtnsms. Deze lijst is te vinden onder de link partners. Daar staan (nog) niet alle nummerreeksen van Dutchtone bij.

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Dat is ook het geval bij vele Libertel nummers, kon vriendin tijd niet smsén :( En met dat nummerbehoud, zal dat ook wel voor andere providers gelden...

• BosPiet
Ik heb net een reactie gehad van mtnsms, die zeggen dat ik maar contact op moet nemen met Dutchtone hierover... Ze staan ook idd niet bij die lijst met partners :( Verder lijkt het er op dat genie.nl ook niet werkt, daar wou ik me namelijk ff registreren om mezelf te smsen... maar ik krijg dus geen beveiligingscode van ze toegestuurd :(
Dutchtone maar ff bellen of mailen dus :(

Koop je eigen eiland!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-03 16:44
Probeer eens of het smsscript op mijn site werkt ? (zie huisje)

Zit in het Overigen menu.

• BosPiet
hm, nee, werkt ook niet :(

Koop je eigen eiland!

• BosPiet
Hm... heb eens wat gekeken.. schijnt dat mensen mij kunnen smsen via een e-mail adres dat ik van dutchtone krijg... Mensen sturen dan dus een mailtje naar mij via +31648blabla@gsm.wanadoo.nl en dan kan ik dus instellen dat ik dat dus op mijn tel wil ontvangen en wat het maximale aantal aan smsjes is... Maar zou ik hiervoor zelf moeten betalen, of is zoiets gratis? Iemand die hier ervaring mee heeft?

Koop je eigen eiland!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:54
Hey BosPiet,

Als ik jou was zou ik die Sim van Dutchtone gewoon in het water gooien of zo.
Dutchtone is om te :r .

Neem bv een gratis abo van bv Telfort :).

Nou suc6

Jasper

Verwijderd

Heb je het volgende al eens geprobeerd? Gewoon een email sturen naar : +31612345678@icqsms.com

Niks invullen in het onderwerp gedeelte en natuurlijk wel ff zorgen, dat je niet meer dan 160 tekens gebruikt.
Zo sms ik naar de VS, omdat gewoon via ICQ het ook niet werkt.

Succes ermee.

• BosPiet
hm... nee, werkt ook al niet :(

Ik krijg een mailtje met o.a het volgende

The ICQ SMS service was unable to send your message.
The reason may be one of the following:
1. The phone number you entered is incorrect.
2. The name of provider you entered is incorrect.
3. The provider you entered does not exist in the service database.
4. The provider you entered does not have SMS capability.

Ik denk dus dat het aan Dutchtone zelf ligt... ik wacht gewoon ff hun reactie af :)

Koop je eigen eiland!

Pagina: 1