De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
- heeft het wel ooit gewerkt?
- hoe surf je nu dan?
- welke provider?
- welk OS
etc.
Leuk is zo''n zonealarmOp vrijdag 25 mei 2001 09:29 schreef havana het volgende:
Meer info pleas
- heeft het wel ooit gewerkt?
- hoe surf je nu dan?
- welke provider?
- welk OS
etc.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
whahahaha ook lekker zegOp vrijdag 25 mei 2001 09:41 schreef HappyFun het volgende:
[..]
Leuk is zo''n zonealarmZomaar iets doen zonder te vragen.... heb al gevonden
Verwijderd
Had ik dus precies zelfde... inbellen idem!!Op zaterdag 26 mei 2001 08:47 schreef DelphiX het volgende:
Als ik Zonealarm gewoon instalde en me ADSL verbinding ook , blockte hij elke keer het dataverkeer van het modem naar de pc . dus inloggen dat kon ook al niet ;-( maar kwam er later wel weer uit