[BC3] Kan niets meer downloaden met adsl :?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb een probleem..kan niets downloaden met me adsl verbinding :( Ik krijg bij elke downloading een foutmelding:

Connection to site failed: Could not find server(DNS Error)

Wie weet me te helpem :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Is rustig hier vandaag... ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Meer info pleas :)

- heeft het wel ooit gewerkt?
- hoe surf je nu dan?
- welke provider?
- welk OS
etc.

DIT IS MIJN WEBSITE

• BC3 Victim
Op vrijdag 25 mei 2001 09:29 schreef havana het volgende:
Meer info pleas :)

- heeft het wel ooit gewerkt?
- hoe surf je nu dan?
- welke provider?
- welk OS
etc.
Leuk is zo''n zonealarm :) Zomaar iets doen zonder te vragen.... heb al gevonden :)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

:?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 11:12 schreef LuNaTiC het volgende:
:?
:D SLotje :)

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 09:41 schreef HappyFun het volgende:

[..]

Leuk is zo''n zonealarm :) Zomaar iets doen zonder te vragen.... heb al gevonden :)
whahahaha ook lekker zeg :)

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
OH dat ken ik ja ook zo''n DNS error ik wtf bleek et zonealarm te zijn8-)

Verwijderd

Als ik Zonealarm gewoon instalde en me ADSL verbinding ook , blockte hij elke keer het dataverkeer van het modem naar de pc . dus inloggen dat kon ook al niet ;-( maar kwam er later wel weer uit

• BC3 Victim
Op zaterdag 26 mei 2001 08:47 schreef DelphiX het volgende:
Als ik Zonealarm gewoon instalde en me ADSL verbinding ook , blockte hij elke keer het dataverkeer van het modem naar de pc . dus inloggen dat kon ook al niet ;-( maar kwam er later wel weer uit
Had ik dus precies zelfde... inbellen idem!! :( :( maarja...

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Bij mij wilde het hele netwerk niet werken met zonealarm.... :( hele dag zitten zoeken en uiteindelijk maar zonealarm eraf gegooit er het werkte meteen goed :)
Pagina: 1