Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BC3] Telfort => Libertel roaming voorbij?

Pagina: 1
Acties:

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Omdat Telfort hier weinig tot geen bereik heeft, gebruik ik met m''n Telfort abo altijd het libertel netwerk. Maar nu kan ik sinds gisteren niet meer via libertel netwerk bellen met m''n telfort abonement. Als ik m''n foon op libertel wil instellen krijg ik de melding "geen toegang" op het scherm.
Als ik de Telfort helppdesk bel, komt er gelijk een keuze "als u problemen hebt met de dekking in noord- en oost-nederland, kies een 1", dus probleem is bekend (?), alleen ik hen nog geen medewerker aan de foon gehad, enorm lang wachten en nog niet, heb het dus opgegeven met die helpdesk.
Hebben hier meer mensen last van?? Of slechte dekking ofzo? Of weet iemand of de roaming overeenkomst is afgelopen ofzo??

Verwijderd

mijn vriendin heeft dat ook..

weet iemand wat het is?

Verwijderd

Ik kan nog wel gewoon op libertel

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Ja, is volgens mij per 1 mei gestopt... helaas voor jullie

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Op donderdag 24 mei 2001 23:38 schreef Hyphylus het volgende:
Ik kan nog wel gewoon op libertel
Oh dan niet, zal wel bepaalde gebieden zijn dan

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Mijn Telfort-telefoon heeft altijd op Libertel gestaan tot dinsdag. Vanaf die dag was het Libertel netwerk bij mij ook ''verboden''. Da''s wel jammer, want dat netwerk heeft inderdaad een beter bereik.
Dit alles in de stad Groningen trouwens.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• koelkast
  • Niet online
Hmmz, ik heb net Telfort weer even gebeld, en daar zeggen ze dat er inderdaad wat meer opengesteld is op het Telfort netwerk, en dat Libertel dan niet meer mogelijk is. Nou, ik merk het hoor, lekker opengesteld: één of 2 streepjes van de 4 bereik, hooguit dan :(.
En waar ik zaterdag naar ga verhuizen (andere kant v/h dorp) heb ik 0 tot 1 streepje bereik met Telfort. Lekker dan :r.

Na 3x doorverbonden te zijn met dezelfde afdeling bij Telfort en 15 minuten aan de lijn zeiden ze dat ik maar even na 10.00 terug moest bellen, dan zou er een speciale afdeling zijn die dan een oplossing zou hebben (?). Ben benieuwd!

Het is dus sowieso echt een zootje bij Telfort, na zo''n doorverbind sessie nog niet veel wijzer en dan na 10.00 terugbellen :r:r.

Maargoed, maar even terugbellen dan :(

• white_rabbit
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02-2022

white_rabbit

Follow the White Rabbit!

Gratis Tip: zeg je abbo op Telfort of BEN :r op en ga lekker bellen via KPN of Libertell ! dat zijn de enige providers met een fatsoenlijk netwerk! Ik ga vandaag een brief schrijven naar BEN om mijn abbo op te zeggen en heb al een nieuw abbo via debitel (KPN) en bereik is veeeeeeeel beter :) en mooi toestel erbij siemens s35 :9 en je kan ook nog je normale voicemail met die van je mobiel combineren ! erg makkelijk ! krijg je gelijk bericht op je mobiel als iemand iets via je vaste nummer heb ingesproken!

Ik BEN lekker weg bij BEN en nu BEN ik wel bereikbaar *D

Life is what happens while your making other plans..

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-11 08:01
Op vrijdag 25 mei 2001 07:59 schreef LL Koelkast het volgende:
Hmmz, ik heb net Telfort weer even gebeld, en daar zeggen ze dat er inderdaad wat meer opengesteld is op het Telfort netwerk, en dat Libertel dan niet meer mogelijk is. Nou, ik merk het hoor, lekker opengesteld: één of 2 streepjes van de 4 bereik, hooguit dan :(.
En waar ik zaterdag naar ga verhuizen (andere kant v/h dorp) heb ik 0 tot 1 streepje bereik met Telfort. Lekker dan :r.

Na 3x doorverbonden te zijn met dezelfde afdeling bij Telfort en 15 minuten aan de lijn zeiden ze dat ik maar even na 10.00 terug moest bellen, dan zou er een speciale afdeling zijn die dan een oplossing zou hebben (?). Ben benieuwd!

Het is dus sowieso echt een zootje bij Telfort, na zo''n doorverbind sessie nog niet veel wijzer en dan na 10.00 terugbellen :r:r.

Maargoed, maar even terugbellen dan :(
kijk en daarom was ik die ellende maar voor, 2 maanden geleden naar libertel gegaan. Nooit meer gezeik van telfort :r

• white_rabbit
  • Laatst online: 11-02-2022

white_rabbit

Follow the White Rabbit!

Hahahaha i rest my case :) gooi je Telfort abbo de deur uit ! 97 % landelijke dekking ? lol nou ik vind die 3 % van Nederland toch wel een verdacht groot gebied....

Life is what happens while your making other plans..

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Ja, heb er ook last van, heb nog altijd een telfort toestel hier liggen, Telfort heeft als enige nog geen landelijke dekking. En inderdaad per 1 mei/juni geen libertel meer, waren heleboel die automatisch op libertel inlogten, dá was niet de bedoeling, voor Telfort ;)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zelden heb ik zoveel onzin in een posting zie staan. Libertel heeft de samenwerking met Telfort nog niet opgezegd. Als jullie per 1 mei geen dekking meer hebben op Libertel betekent dat meestal dat er in jullie omgeving een Telfort-mast is geactiveerd. En ja: dat er een mast in jouw omgeving is geactiveerd, wil niet zeggen dat je dan ook daadwerkelijk Telfort-dekking hebt. :(

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Hmmm... dus binnenkort hebben wij Libertel''lers ons netwerk weer voor ons alleen. :)

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mijn zus heeft het nu ook, ze heeft sinds een maand een telfort abon en nu heeft ze gewoon geen bereik meer. Ze woont in Peize(vlakbij Groningen) en kan thuis niet meer bellen. Toen zij haar abonnement nam zeiden ze bij telfort dat ze in het noorden gewoon op libertel bleven...

Kunnen we (alle ontevreden telfort gebruikers) niet iets op touw zetten zodat we wat druk op telfort kunnen uitoefenen?
Samen sta je sterker dan alleen.

• Vampier
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-04-2015

Vampier

poke-1,170

Ik heb hem zojuist omgezet naar Libertel... geen probleem :) Het vreemde is dat ik met telfort 1 streepje heb en met libertel 4 (max) met een nokia 3310.

Hier in noord-oostbrabant werkt het dus nog.

• Roy
  • Laatst online: 12:00

Roy

Hobbies?

Hier hetzelfe probleem (twente), ik heb hier thuis ook geen bereik meer (alleen Duitsland 1+2 => duur), ik heb er gisteren heen gebeld, en het probleem was dus bekend en men was bezig om hier in de omgeving ook masten te plaatsen, het zou nog 1 week duren.

Maar ter compensatie hoef ik deze maand geen abbo-kosten te betalen, alleen gesprekskosten. :)
En mocht het na een maand nog niet opgelost zijn dan kan ik direct en zonder betaling het abbonement opzeggen.

Dus we zien wel of ze het binnen die maand redden.....

Inderdaad...

Verwijderd

hier in Wapenveld perfect ontvangst met Telfort (de volle streepjes).

Verwijderd

hiero in helvoirt (brabant) heb ik wel goei bereik maar ik kom met handmatig zoeken ook niet op libertel maar als ik gin bereik heb gaat ie er wel op echt zeer vaag, en ze kappen btw pas met libertel zodra het 900 netwerk van telfrot klaar is dus als ze ermee kappen heb je echt overal met telfort bereik.

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 26 mei 2001 19:50 schreef Sickness het volgende:
... en ze kappen btw pas met libertel zodra het 900 netwerk van telfrot klaar is dus als ze ermee kappen heb je echt overal met telfort bereik.
Telfort heeft een 1800 MHz netwerk dacht ik ;) . Die moeten ook meer palen hebben dan een 900 netwerk voor een goede dekking.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 22:44

spok9

Groen...

Ik kan nog gewoon van het libertel netwerk gebruik maken hoor.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

Ik heb een Telford prepaid koelkastje, en ik heb nu zelfs geen bereik in Nijmegen meer (terwijl er een grote zendmast 40m verder op staat)

Mensen met een abbo kunnen geld terug krijgen, maar kan dat ook met prepaid?
Ze hebben tijdens het aanschaffen vd telefoon belooft dat er binnen een paar maanden volledig bereik in Nederland was, maar nu heb ik er echt niets meer aan.

• xxxMaverick
Op zaterdag 26 mei 2001 19:09 schreef the_undertaker het volgende:
hier in Wapenveld perfect ontvangst met Telfort (de volle streepjes).
loop maar eens richting koerberg en schrik hoe snel het afneemt....

Verwijderd

ben benieuwd hoe dat dalijk gaat met mijn nieuwe telfort prepay telefoon van de postbank als echt het bereik zo slecht is dan haal ik meteen de lock eraf en libertel chip erin >:)

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 23:58

Hazzz-E

Que?

Op zondag 27 mei 2001 12:36 schreef Toverstaf het volgende:
Ik heb een Telford prepaid koelkastje, en ik heb nu zelfs geen bereik in Nijmegen meer (terwijl er een grote zendmast 40m verder op staat)
Wie zegt dat die zendmast van Telfort is??

Maar goed, ik heb hier in Tilburg echt uitstekend dekking, en kan altijd gewoon nog op op het libertel netwerk. Maarja, dat komt denk ik dat ik in 1 van de grotere steden van Nederland woon.

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 12:06 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Telfort heeft een 1800 MHz netwerk dacht ik ;) . Die moeten ook meer palen hebben dan een 900 netwerk voor een goede dekking.
ja sorry foutje, telfort kapt meej libertel zodra 1800 af is

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 25 mei 2001 21:18 schreef Coen het volgende:
Hmmm... dus binnenkort hebben wij Libertel''lers ons netwerk weer voor ons alleen. :)
denk het wel dan ja :)

Hebbie abbo of prepaid ?

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 27 mei 2001 12:45 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

loop maar eens richting koerberg en schrik hoe snel het afneemt....
Als ik met mijn telefoon (libertel) in wapenveld fiets neemt het bereik ook sterk af.

Volgende dag allemaal vragen via ICQ waarom ik niet opnam :(

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• xxxMaverick
Op zondag 27 mei 2001 17:58 schreef pier het volgende:

[..]

Als ik met mijn telefoon (libertel) in wapenveld fiets neemt het bereik ook sterk af.

Volgende dag allemaal vragen via ICQ waarom ik niet opnam :(
nou je kan zeggen wat je wil. Heb ervaring met telfort en libertel. Libertel overal bereikbaar in de buurt, geen problemen. telfort GROTE problemen. punt...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hier in lelystad kunnen we al sinds maart geen gebruik meer maken van Libertel. Nou deed ik dat al niet. Ik ken maar een plek in Lelystad waar de dekking slecht is van Telfort en daar had Libertel ook waardeloze dekking. Heb wel begrepen dat ze daar binnenkort ook goede dekking krijgen want Telfort mag aan de D* mast hangen die er 150 meter vanaf staat.
Bij mij thuis is het redelijk 2 a 3 streepjes van de 5 en kan perfect bellen. Sinds ik een 6210 heb is het wat minder(zo''n interne antenne scheelt gemiddeld een streepje dekking) dan met m''n oude 6150.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-11 21:52

veryip

Nikon D7000 + Glas

2 maanden geleden belde ik naar Telfort op voor het aanvragen van een Unlock-code => jaja, netjes een jaar gewacht. Ik had al wat vage geluidjes gehoord over het opzeggen van de samenwerking van Telfort & Libertel dus ik gelijk vragen aan de klanteservice of dat klopte; of dat werd opgezegd.

Wisten ze van nix!! 2, hooguit 3 maandje geleden weten ze van nix of doen ze alsof ze van nix weten..... stelletje ##### Dat vind ik dan weer niet correct hé, bel je op en vraag je er netjes naar gaan ze je gewoon voor lopen liegen; ''k was namelijk ook van plan om dan maar eens naar Libertel over te stappen; ''k was namelijk één van die gebruikers die gelijk inlogde op het Libertel netwerk omdat ''k een single-band toestel erbij had gekocht en die alleen op het Libertelnetwerk ( 900Mhz ) kon.

Als je dan iets opzegd, dan kan je er toch ook wel gewoon voor uitkomen!!

Gr. Me

Nikon D7000

Verwijderd

Als je een abonemment hebt bij telfort kan je daar (volgens mij) in lezen dat je het kostenloos en direct kunt opzeggen als Telfort de samenwerking met Libertel beeindigt.

Verwijderd

Kijk, als Telfort dat contract met Libertel (wat waarschijnlijk be-la-che-lijk duur is) nou opzegd, houd Telfort meer geld over om die laatste 3% van Nederland ook nog te dekken. Je moet gewoon eens in een beschaafd stuk van Nederland gaan wonen en niet zo klagen over die jongens van Telfort. Het blijft nog altijd de goedkoopste mobiele provider met bijzonder goed bereik, ALS je in een beetje ''normaal'' gedeelte van Nederland woont... :9
Pagina: 1