[BC3] Uncapping MxStream ?????????

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik vraag me af of dit mogelijk is aangezien kpn/pi MxStream capped op 50 kbps (comfort) en 100 kbps(advanced).....

Terwijl een GEWONE ADSL LIJN een MAX aan kan van 8MBPS constant !!!!!!!!!!!! Iemand die weet hoe je het moet uncappen ????????

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Niet mogelijk volgens mij,
althans niet voor de gebruiker.

KPN versmald de bandbreedte zodat er meer klanten gebruik van kunnen maken.

PS mocht het toch mogelijk zijn dit zelf te doen LAAT HET WETEN ;9~

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op donderdag 24 mei 2001 22:42 schreef Nexopheus het volgende:

KPN versmald de bandbreedte zodat er meer klanten gebruik van kunnen maken.
WIL de ware KPN technicus ff opstaan voor een onder onsje hehehehehehe

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Jaa, adsl lijntje tweaken!
Zou heel mooi zijn, maar niet mogelijk door ons. Moet je denk ik echt bij de kpn zijn.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:24

admiral866

The King Personality Disorder

ietsje geiriteerd ??
of toe aan :Z

• BC3 Victim
LOLz nou der surft hier vast wel zo''n handig KPN klusjes mannetje door de rondte :D :D :D :D

Verwijderd

Het is ook nooit genoeg hè.
Dit soort topics verpesten dit forum gewoon, als je bij de bakker een halfje wit bestelt ga je toch ook niet ouwehoeren omdat je precies krijgt waar je om gevraagd hebt en waar je voor betaald hebt?
Bah!
En hou eens op MET DAT GESCHREEUW, ik ben zelf intelligent genoeg om de hoofdpunten uit je betoog te halen.

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 23:10 schreef johnny appleseed het volgende:
Het is ook nooit genoeg hè.
Dit soort topics verpesten dit forum gewoon, als je bij de bakker een halfje wit bestelt ga je toch ook niet ouwehoeren omdat je precies krijgt waar je om gevraagd hebt en waar je voor betaald hebt?
Bah!
En hou eens op MET DAT GESCHREEUW, ik ben zelf intelligent genoeg om de hoofdpunten uit je betoog te halen.
gnif gnif . Maar ondertussen zit ie zelf ook te Tweaken aan z`n kabel modempie .
of hij zit te kleunen achter z`n analoog modem ;-) huilbaby!

Verwijderd

admiral: ja sorry, inderdaad een beetje (mwoah beetje :) ) geirriteerd ;)
Op die post daaronder ga ik maar niet al te erg in, maar ik herinner me nog iemand die zat te huilen in LA over een slotje...

• BC3 Victim
Op vrijdag 25 mei 2001 00:09 schreef johnny appleseed het volgende:
admiral: ja sorry, inderdaad een beetje (mwoah beetje :) ) geirriteerd ;)
Op die post daaronder ga ik maar niet al te erg in, maar ik herinner me nog iemand die zat te huilen in LA over een slotje...
Okay misschien ietsje te fel gereageerd maar het is wel een onderwerp wat blijft boeien want waarom zou je een lijn cappen als :

1: Bij ADSL heeft iedereen een eigen lijn dus geen invloed van buiten af.
2: Dat max snelheden varieren van 8 mbps tot 15mbps downstream en 4 tot 8 mbps upstream

Misschien iets om over na te denken >:) >:) >:) ikke in eider geval wel aangezien ik geen geld heb voor t1 lijnen of wat dan ook en toch me eigen webserver een beetje fast wil laten draaien.

Verwijderd

Waarom cappen?
Snelheid Dataverkeer kost geld :)
Geef jij iemand een 8mbit lijn dan gaat er toch flink wat meer data doorheen dan bij een 512kbit.
Daarnaast moet er heel wat meer in de infrastructuur worden geinvesteerd om iedereen die snelheid te kunnen garanderen (KPN moet een netwerk met grotere capaciteit aanleggen, de ISP''s moeten dikkere pijpen aanleggen, enz).
Voor zover ik weet is het momenteel onmogelijk om je mxstream snelheidsbeperking te omzeilen :)

• huijaa
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05-2024
Beste mogelijkheid is dat je even naar Cistron overstapt...:)

since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case

• BC3 Victim
okay okay daar heb je wel gelijk mee maar ADSL is het protocol dat hiervoor geschikt was want de lijnen kunnen het zo ie zo al aan omdat iedereen gebruik maakt van zijn eigen telefoon lijn daarnaast de enige aanpassing die zou moeten gebuerne is dat de server van KPN en dan meer van PI een hogere capicitiet moet bieden als hun zeggen je hier heb je een volledige snelheid op de adsl lijn en dat kost me zeg 300/400 zou ik het der voor over hebben maar als mensen voor een t1 lijn 5000 gulden per maand moeten betalen terwijl een t1 gemiddelt 10 mbit is is ADSL de perfecte oplossing hiervoor.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:25
Nou, het is onmogelijk en waarom? Heel simpel: Bij je provider staat een RADIUS server, die kijkt of jij mag inloggen op het (inte)netwerk van je provider. Ook staat in deze server hoeveel data er door jouw lijntje heen mag. Voor het geval de vraag in jouw hoofd komt: "Kan je die server dan niet hacken"? Is mijn antwoord nee.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:25
Tja Cistron... Dan krijg je van deze enge dingen...

Afbeeldingslocatie: http://www.grizz.f2s.com/images/cistron.gif

Ballebek heeft meegedaan aan Pilot van Cistron...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Pagina: 1