De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Althans mijn chatvriendinnetjes wel.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Idd, dat was ook zo in Israel. De ene helft van de lui daar hadden wel een SIM erin zitten, en de andere helft niet. Maar het maakte hun geen ene ruk uit.Op donderdag 24 mei 2001 23:41 schreef Dave_ het volgende:
In de VS is er geloof ik 1 netwerk (voicestream)die sims gebruikt, de rest van de netwerken hebben het op de een of andere manier in hun telefoons zitten
Dan moet je idd gewoon een SIM hebbe.Op vrijdag 25 mei 2001 12:27 schreef Niek het volgende:
Nou dat zou dus niks voor mij zijn, ik verander nog wel is van GSM
Hou je er wel rekening mee dat de netwerken op 800 en op 1900 mhz draaien, en de meeste telefoons uit Europa daar dus niet werken? (900 is gereserveerd voor het Staatsnetwerk, en 1800 bestaat gewoon helemaal niet, of wordt ergens anders voor gebruikt) Je kunt wel Tri-Band telefoons krijgen die op 900, 1800 en 1900 mhz werken zodat ze gewoon te gebruiken zijn. Andersom trouwens ook, een telefoon uit de VS is niet hier te gebruiken, tenzij je een Tri-bander hebt die in Europa weer van het 1800 netwerk gebruik maakt...
Ik ben getrouwd met een Amerikaanse, dus ik zit errug vaak aan de overkant van de plas... dit jaar voor het eerst eens niet hehehe.... en ook die planning kan nog veranderen
Heb je een telefoon die ook de USA aankan, dan kun je gewoon je hollandse SIM gebruiken, er zijn genoeg roaming contracts. Wel eentje die 1900 doet, niet 800, dat is bijna uitgestorven
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600