• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:54
Stel, je hebt een GSM met een kaart van b.v. Libertel.

Nou neem je een abonement ook van Libertel.
Kan je nou gewoon het abonement in die tel zetten ook al zit er een simlock op?
(het is van de zelfde provider)

Alvast bedankt,

Jasper

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:16
Volgens mij wel ja.

Verwijderd

Nope kan niet.
Indien simlock aanwezig, kun je alleen prepaid sims erin zetten van zelfde maatschappij.
Dus geen abo, ook al is het dezelfde maatschappij ...

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Da''s toch dom :?

Verdient libertel niet veel meer aan een abo dan aan een prepay toestel?

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:54
Daar gaat het niet om |:(
Ik vraag me af of dit mogenlijk is.

• conceicao
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-04-2024
Neen dat is NIET moegelijk. Op Prepaid toestellen zit namelijk behalve de sim-lock ook een zogenaamde "product-lock" die moet voorkomen dat er idd abonnementensims ingedaan worden.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:51

Richard

Kuru Kuru Kururin

Je hebt zogenaamde:

"Providerlocks" (Locks die iedereen wel kent, je kan dan wel een van dezelfde aanbieder gebruiken maar niet van een andere aanbieder)(Iedereen noemt dit meestal een simlock)

"Simlock" (volgens mij heeft dit een andere naam, maar dit is een lock zodat je zelfs geen andere chip van dezelfde aanbieder erin kan doen van bijvoorbeeld een abonnement. Deze locks weigeren ook soms Pre-paid simkaarten van dezelfde aanbieder alleen van een andere "serie")

20*350ZO45°

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben het helemaal eens met RDK, heb het zelf namelijk getest.

Een Ben prepaid toestel(Ericsson R310s), heb toen een Ben-abbo erin gestopt, niet werken dus.

Het toestel kijkt dus ook naar het type/soort sim.

Toestel ge-unlocked en pakt nu natuurlijk alles >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Je kan bij je tel provider je prepaid in de meeste gevallen laten omzetten naar abonnement (wel bij dezelfde provider)... maar dan meestal tegen betaling...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1