Toon posts:

[BC3] kpn heeft meerdere centrales aangepast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgens de pc check zou het hier (laakwartier, Den Haag) in 2001 niet komen.
Nu is de centrale toch geschikt gemaakt, en na verificatie is het geen foutje op de website dus.....checken!!
Dit is ter info, vooral voor gedupeerden van Traagsema/Cannotdoo

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort organiseert "Mercurius" uit de nieuwsgroep een BBQ in Laak voor de dan ex-casema''ers
Als Premium idd verdubbeld wordt twijfel ik nog. De upload van MXstream is redelijk bagger....

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
hey cool er wonen nog meer tweakers in
laakwartier..

nou casema kan dus de deur uit :) :)
alhoewel het nieuwe casema com21 wel redelijk werkt met 26kb/sec down maarja kan altijd sneller :)

Kunnen we in laakwartier eindelijk gebruik gaan maken van een echte provider.. ik denk dat ik xs4all of demon zal nemen.......

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 17:23

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Op vrijdag 25 mei 2001 15:24 schreef Thijs B het volgende:

Kunnen we in laakwartier eindelijk gebruik gaan maken van een echte provider.. ik denk dat ik xs4all of demon zal nemen.......
Ik heb goeie dingen gehoort over de xs4all nieuwsgroepen, maar ja demon is een 10je goedkoper op het moment.

Alleen je raakt redelijk de weg kwijt op hun site

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

• Thijs B
  • Niet online
Hmm, even wat verder gekeken voor de mensen die al reeds een com21 premium hebben is het wel verstandig nog ff te wachten want Casema schijnt per 1 juni de up/down snelheid te verhogen. Dit heb ik vernomen van iemand die bij casema werkt.

Wel heel toevallig he adsl beschikbaar en casema gaat de snelheid verhogen :)

• Thijs B
  • Niet online
hehe ja die mercurius woont hier vlak bij, die heeft er een sport van gemaakt om dagelijks casema de grond in te boren in de newsgroep :) Ik heb ook heel wat lopen schelden op dat casema maar het premium com21 is momenteel gewoon goed de beloofde snelheden worden waargemaakt en de ping bij online game is zelfs een stuk beter als bij adsl''ers. Het ligt er wel regelmatig een paar uur uit maarja dat is niet zo''n ramp.

Aan de andere kant een ex casema/demos user is al errug snel tevreden :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb helemaal geen last van uitval van de verbinding (Burgersdijkstraat). Het is zeeeeeeeeer stabiel bij mij...

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Jongens... Neem nou een abo op Xs4all. De abogeld is al waard om alleen maar toegang te krijgen tot die monsternewsserver.

Als je dan ook nog adsl voor krijg.... Al die dingen die je download.... niet te geloven...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

ik wil $#%@&%^&$ ook ADSL :(

• BS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:02

BS

Ik heb voorlopig Chello en ben daar best tevreden over.
Volgens de postcodecheck zou er bij mij tegen het einde van het jaar adsl moeten zijn.
Maar of ik dan meteen overstap? Ben best tevreden met CHELLO.

• BS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:02

BS

Op vrijdag 25 mei 2001 20:15 schreef athlonkmf het volgende:
Jongens... Neem nou een abo op Xs4all. De abogeld is al waard om alleen maar toegang te krijgen tot die monsternewsserver.
Als dit te druk of te populair word is dat ook over
Pagina: 1