• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-03 16:38
Ik wil een nieuwe telefoon kopen en ik zit te twijfelen tussen een Siemens M35i en een Nokia 3310. Welke moet ik nemen en waarom?

We see things as we are, not as they are

Verwijderd

siemens m35i krijg je voor niks bij de postbank zie topic van postbank :)

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-03 18:56
De M35 is idd gratis dus dat is altijd mooi en op dat gebied wint hij het zeker van de 3310.

Voor een inhoudelijke vergelijking, kun je de search gebruiken, deze is al vaak langsgekomen.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-03 16:38
Op donderdag 24 mei 2001 16:07 schreef mafiasven het volgende:
siemens m35i krijg je voor niks bij de postbank zie topic van postbank :)
I know, :) maar ik wil ff weten welke van de telefoons (zie topic) het beste is.

We see things as we are, not as they are

Verwijderd

Ik heb een m35, reuze tevreden over :)
Beide hebben voor en nadelen...
Misschien heb je wat aan deze link: [url="/search.php?order=relevant&on=extended&search=m35+of+3310"]Zoeken naar 'm35 of 3310'[/url]

• arnoman
  • Nu online
Geen van beiden, 3310 heeft iedereen!!!
En binnen kort, 25mei heeft iedereen een M35i

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb ook een M35i, zeer tevreden over. Allen denk ik als je leuke spelletjes wilt moet je de 3310 nemen. :(
Die van de M35i zuigen (vind ik)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Pak de 3310, makkelijker menu, beter scherm, eigen deuntjes, plaatjes gratis sturen via internet, en achterop de siemens zit zo''n stroef stukkie en dat wordt kei goor.

Enige voordeel siemens wat ik kan bedenken dat ik de siemens er wel mooier uit vind zien vanaf de buitenkant.

Nadeel nokia knopjes druk je wel heel gemakkelijk in, dus altijd op toetsenblokkering zetten anders ga je lopen bellen in je zak, en als je aan het bellen bent druk je hem nog wel eens af met je wang als je ff 2 handen nodig hebt.

Succes ermee zou ik zeggen

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 24 mei 2001 20:46 schreef Bobbert het volgende:
Pak de 3310, makkelijker menu, beter scherm, eigen deuntjes, plaatjes gratis sturen via internet, en achterop de siemens zit zo''n stroef stukkie en dat wordt kei goor.
Hehe, idd, dat herken ik. Vooral die gele uitvoering (als er andere zijn).

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• BC3 Victim
Op donderdag 24 mei 2001 20:46 schreef Bobbert het volgende:

Enige voordeel siemens wat ik kan bedenken dat ik de siemens er wel mooier uit vind zien vanaf de buitenkant.

Nadeel nokia knopjes druk je wel heel gemakkelijk in, dus altijd op toetsenblokkering zetten anders ga je lopen bellen in je zak, en als je aan het bellen bent druk je hem nog wel eens af met je wang als je ff 2 handen nodig hebt.

Succes ermee zou ik zeggen
Ik vind het menu van de nokia alleen nog maar verotter werken. De siemens M35i heeft trouwens ook wap, en dat heeft de nokia niet.
Als je ringtones en plaatjes wil hebben op je mobiel via internet enzo, dan is nokia misschien een betere oplossing voor je. Ik vind de siemens er ook beter uitzien. Dat stroefe gedeelte is handig, dan dondert ie niet uit je handen :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 21:03 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Hehe, idd, dat herken ik. Vooral die gele uitvoering (als er andere zijn).
word dat stukje echt zo goor?? hmmz misschien dus tasje kopen

• BC3 Victim
S35i ;)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 24 mei 2001 22:26 schreef mafiasven het volgende:

[..]

word dat stukje echt zo goor?? hmmz misschien dus tasje kopen
Dat wordt idd behoorlijk goor. Bij normaal gebruik wel. :):)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
ik heb een m35, zeer tevreden.....overigens zijn er leuke vergelijkingssites voor dit soort dingen, is alleen voor mensne die erg kieskeurig zijn ;)

• spok9
  • Laatst online: 11-03 20:14

spok9

Groen...

Op donderdag 24 mei 2001 21:46 schreef TheUltimateMazter het volgende:

[..]

Ik vind het menu van de nokia alleen nog maar verotter werken. De siemens M35i heeft trouwens ook wap, en dat heeft de nokia niet.
Als je ringtones en plaatjes wil hebben op je mobiel via internet enzo, dan is nokia misschien een betere oplossing voor je. Ik vind de siemens er ook beter uitzien. Dat stroefe gedeelte is handig, dan dondert ie niet uit je handen :)
Joepie... wap...

Beide telefoons zijn wel goed, ik zou gaan voor de m35i, omdat ie gratis is. Bevalt ie niet, kan je altijd nog een 3310 kopen, toch?

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:08

ALH

Op vrijdag 25 mei 2001 00:26 schreef xxxMaverick het volgende:
ik heb een m35, zeer tevreden.....overigens zijn er leuke vergelijkingssites voor dit soort dingen, is alleen voor mensne die erg kieskeurig zijn ;)
GGGRRRRRRrrrrrrrrrrr :( ;)

Maar ik zou voor iets origineels gaan want 3310 heef iedereen al en M35i heeft dus ook iedereen over een tijdje en ik vind''m niet relaxed werken :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Boeien of iedereen em heft... als iedereen een 3310 heeft betekend dus dat een goed toestel is... en de postbank had ook een ander toestel met wap kunnen kiezen.... maar deze was misschien de beste op dat gebied... dus niet-origineel of origineel daar :r ik dus op he!

• Arthur
  • Laatst online: 15-03 18:56
Op vrijdag 25 mei 2001 00:26 schreef xxxMaverick het volgende:
LOL na de directe reclame krijgen we nu sluik reclame :D

Ik ben het trouwens eens v.w.b. gebruiksgemak. Ik vind de 3310 zelf makkelijker. Heb nu alweer ruim anderhalve week mijn moeders M35 in beslag genomen (scherm van mijn 3310 is kapotgevallen) maar ik word wel een beetje gek van die prutsknopjes. En bij het typen van een SMS moet ik echt m''n best doen kalm te blijven. Maar dat soort dingen is persoonlijk natuurlijk.

Met de 3310 word je inderdaad doodgegooid, vind ik ook een nadeel, hoewel dat na die Postbank actie ook wel op zal gaan voor de M35, met 500000 exemplaren die weggegeven worden. Feit is wel dat je die frontjes makkelijk kan vervangen en dat er nu al zoveel verschillende (officiële en niet-officiële) andere frontjes zijn (3330 frontjes passen er ook gewoon op), in zoveel verschillende kleuren dat je jezelf toch wel enigszins kan onderscheiden.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• xxxMaverick
Op zaterdag 26 mei 2001 10:11 schreef ArthurS het volgende:

[..]

LOL na de directe reclame krijgen we nu sluik reclame :D
hehe, niet beter dan?? ;)

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
De cover van de 3310 is anders ook brak. Die begint na een paar weken behoorlijk irritant te kraken (tenminste de mijne, en heb anderen er ook over gehoord). Heb het opgelost door er aan de binnenkant een lapje schuimplastic tegenaan te drukken.

Als ik nu weer had kunnen kiezen, dan had ik toch de M35 gekozen, stuk robuuster en bovendien te gebruiken als modem voor laptop of PDA.

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

siemens -> wap......

Oke als er nu 10 mensen posten die echt wap regelmatig gebruiken dan lijkt me da knap, volgens mij heb je der geen ene reet aan met als die andere media (internet (gewoon), tv, radio ect.)

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op donderdag 24 mei 2001 21:46 schreef TheUltimateMazter het volgende:

[..]

Liever dat da ding uit me handen donderd dan dat ik een kei gore gsm heb.
En vertel eens wat er fijner is aan het siemens menu dan bij de nokia.

oh ja nog een voordeel nokia -> woordenboek op sms, kweet niet of siemens da ook heeft maar het is echt SUPER makkelijk.

• BC3 Victim
Op zaterdag 26 mei 2001 23:06 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Liever dat da ding uit me handen donderd dan dat ik een kei gore gsm heb.
En vertel eens wat er fijner is aan het siemens menu dan bij de nokia.

oh ja nog een voordeel nokia -> woordenboek op sms, kweet niet of siemens da ook heeft maar het is echt SUPER makkelijk.
Een siemens heeft inderdaad ook t9 woordenboek in sms. En ik gebruik wap regelmatig. Ik speel namelijk planetarion en dat kan via wap, en ik leeg mijn e-mail weleens onderweg..

Trouwens, wat vreten jullie uit met dat ding dat ie zo vies wordt? ik ken zat mensen die een m35 hebben, maar geen een met vieze achterkant...

• Metalium-220
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

neem gewoon een ander merk
iedereen heeft deze telefoons, das ook zo saai ;)

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zaterdag 26 mei 2001 23:27 schreef TheUltimateMazter het volgende:

[..]

Trouwens, wat vreten jullie uit met dat ding dat ie zo vies wordt? ik ken zat mensen die een m35 hebben, maar geen een met vieze achterkant...
Euhmm gewoon in je broekzak, op het bureau en in je hand, echt nie gezond alles blijft er aan plakken aan die ''robuste'' achterkant, nee das de grootste shit aan die hele gsm :r

• xxxMaverick
Op zaterdag 26 mei 2001 23:48 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Euhmm gewoon in je broekzak, op het bureau en in je hand, echt nie gezond alles blijft er aan plakken aan die ''robuste'' achterkant, nee das de grootste shit aan die hele gsm :r
geen last van met mijn m35

• BC3 Victim
En als je er wel last van hebt, zoals velen van jullie, dan kun je het toch nog altijd in een hoesje doen.....

Pagina: 1