• TheDiver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 10:54
Kan ik met een Nokia 6150 in de USA bellen?

Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Nee

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Voor de duidelijkheid zeg ik maar: Dat kan niet omdat die GSM maar het 900 en het 1800 netwerk ondersteunt. In Amerika hebben ze het 1900 Netwerk. Een paar Motorola''s kunnen dat wel denk ik........

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Op donderdag 24 mei 2001 14:37 schreef GSMboy het volgende:
Voor de duidelijkheid zeg ik maar: Dat kan niet omdat die GSM maar het 900 en het 1800 netwerk ondersteunt. In Amerika hebben ze het 1900 Netwerk. Een paar Motorola''s kunnen dat wel denk ik........
Is volgens mij 1 Motorola die dat ondersteund.. Triple band noemen ze die toestellen...

Bovendien: de Siemens S40 is ook triple band...

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Verwijderd

Je kunt wel bij het vliegveld een 1900 band toestel huren waar je dan je ouwe sim in doet.

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
nokia 8890 kan in amerika
t28 world edition kan ook.
verder motorala timeport kan dat ook.
komen steeds meer telefoons die geschikt zijn voor amerika en europa.

"If u do something do it with style, or do it at all."

• TheDiver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 10:54
Bedankt vor de info u allen :)

Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...

Verwijderd

Waarom moeten Europa en de USA toch altijd met alles verschillen. Het Europese GSM is zo standaard in de wereld da de USA beter kan toegeven en ook mee werken aan deze standaard (900/1800)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op donderdag 24 mei 2001 16:56 schreef Niek het volgende:
Waarom moeten Europa en de USA toch altijd met alles verschillen. Het Europese GSM is zo standaard in de wereld da de USA beter kan toegeven en ook mee werken aan deze standaard (900/1800)
Omdat de Amerikanen de frequenties 900 en 1800 al voor andere doeleinden gebruiken. 900 is daar voor draadloze telefoons. Neem dus ook nooit zo''n telefoon mee naar Nederland, hele grote kans dat de RDR binnen de kortste keren op de stoep staat en jij een flinke boete krijgt. Mobiele telefonie in de VS loopt idd nogal achter op wat we hier in Europa gewend zijn.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1