[BC3] 23 Mei ''01 AD bericht over Chello downloadlimiet

Pagina: 1
Acties:

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:12
gvd 6 jaar op de kabel gewacht! krijg ik het volgende week krijg je weer dit soort verhalen:
http://www.ad.nl/990542216676.html

Verwijderd

Is toch allang bekend :?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ach.. wat staat er? Als je niet zoveel verkeer veroorzaakt dat anderen er last van hebben is er niks aan de hand. En als je van plan bent wel zoveel te gebruiken moet je maar een T1 naar je huis leggen.

• Tha_LeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 06:46
Ik hoop dat ze alleen de mega-grote downloaders straffen en niet de gewoone internetter

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

Verwijderd

Idd ouwe koek....

Verwijderd

ik hoor ook nix van die 30gb/maand :P

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 00:22 schreef Bigs het volgende:
Ach.. wat staat er? Als je niet zoveel verkeer veroorzaakt dat anderen er last van hebben is er niks aan de hand. En als je van plan bent wel zoveel te gebruiken moet je maar een T1 naar je huis leggen.
Lijkt me toch moeilijk een T1 lijntje hier...T1, 2, 3 zijn namelijk de Amerikaanse standaards.

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 00:22 schreef Tha_LeX het volgende:
Ik hoop dat ze alleen de mega-grote downloaders straffen en niet de gewoone internetter
Is ook niet dat je bij een paar GB''tjes al afgesloten word hoor, je krijg eerst altijd een waarschuwinkje aan je broek.

Verwijderd

Ik maar 15 tot nu toe en bij Slownera, maar ook nog niets gehoord :P

Verwijderd

Ik zit bij Sonera toch geregeld boven de 30Gb per maand en heb er nog nooit gezeik over gehad..

Ik download ook wel veel ''s nachts dat zal er wel mee te maken hebben.
Pagina: 1