[BC3] Scherm 3310 vervangen

Pagina: 1
Acties:

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Ik heb een Nokia 3310 en die is, toen ik na een geslaag wiskunde b examen, vorige week mijn jas al te enthousiast uit mijn kluisje haalde, na een mooie zweefduik net iets te hard op de grond gekomen. Scherm is nu kapot, dus ik heb bij Comtronics een nieuwe besteld.

Alleen hebben zij ze niet op voorraad en de leverdatum is onbekend. Ik heb nu al een week mijn moeders M35 in beslag genomen met mijn kaart erin, maar zij begint ook wat ongeduldig te worden en wil haar telefoon terug (ouders zijn niet meer wat ze geweest zijn). Weet iemand toevallig nog andere zaken waar ze die schermen verkopen, liefst niet al te veel duurder dan Comtronics?

Als er geen haast bij was zou ik gewoon naar C-tronics gaan, maar ik kan echt niet zonder gsm en buiten die M35 hebben we hier in huis geen andere simlock-vrije toestellen.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
weet je zeker dat niet alleen het schermpje van je cover kapot is dan kan je zo een nieuwe halen.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
http://www.koopjessite.nl/

129 piek (origineel Nokia)

Verwijderd

Hier in Tilburg hebben we een winkel waar ze ook schermpjes verkopen... Kun je ook m''n Torx schroevendraaier lenen!

/me ''s scherm is ook kapot :'(

Verwijderd

op de zwarte markt in beverwijk in de puterhal verkopen ze die dingen volgens mij ook, neem daar eens een kijkje :)

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Helaas zijn ze bij ons nog niet voorradig, maar die schermpjes voor de 3310 kosten slechts Fl.80,- en zijn origineel Nokia........
Ik laat het weten zodra wij ze weer binnengekregen hebben! Ik heb gemerkt dat de vraag ernaar vrij groot is.....:)

Verwijderd

complaza.nl....op voorraad en wel ;)
Pagina: 1