Toon posts:

[BC3] Mijn ISDN verbinding faalt! help!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hij controleert gebruikersnaam en wachtwoord, maar dan gooit hij hem er opeens uit met als reden Fout: 629 "De verbinding met de computer waarop u inbelde, is verbroken. Probeer het opnieuw door op de verbinding te dubbelklikken"

Het is een Dynalink PH64+ met de laatste drivers... please help! Mijn papa moet vanavond nog telebankieren :'(

Verwijderd

heb je daar vaker last van ??
Zo ja draai dan de vier draden 180 graden om dan doet hij het wel goed

Verwijderd

Topicstarter
Waat slaat dit nou weer op.... :?

Ik heb hier toch geen reet aan! :(

Verwijderd

Heb dezelfde kaart,
Alleen luistert die van mij beter.

Zonder dolle.

Aangenomen dat je geen last heb van een vastzittende CAPS-Lock key.

Misschien heeft het iets met je channel.
Staat je Gateway wel aan. Als je dat niet gewijzigd hebt moet hij gewoon aanstaan

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

juist, en is je modem wel geaard aan je geluids boxen? dat moet he! omdat er een speaker op die isdn modem zit :P

owja, toen je hem inbouwde, had je toen wel veiligheids handschoentjes aan, en schoenen met dikke rubberre zolen? zo nee, heb je waarschijnlijk een toasted mobo }:O

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 00:23 schreef bitbyter_ het volgende:
juist, en is je modem wel geaard aan je geluids boxen? dat moet he! omdat er een speaker op die isdn modem zit :P

owja, toen je hem inbouwde, had je toen wel veiligheids handschoentjes aan, en schoenen met dikke rubberre zolen? zo nee, heb je waarschijnlijk een toasted mobo }:O
flauw...

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q192/5/43.ASP

Of zoek anders eens met Google op error# 629. Je krijgt dan een hele waslijst met dezelfde foutmelding :)

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Pagina: 1