De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
jezus je mag ook werkelijk niets hier!'':'(
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mij een zorg...
En dit is trouwens wel een beetje de verkeerde plaats, moet W&G of P&W zijn.
En dit is trouwens wel een beetje de verkeerde plaats, moet W&G of P&W zijn.
En hoe zo gejat:(
Sorry hoor maar dit is echt zielig, dat je een forum maakt en zegt dat het groter dan GoT wordt, oke...maar dan de tekst van GoT jatten:
Tekst op GoT bij Programming & Webscripting:
Zelfs als je toestemming van Femme hebt.
:r:r:r en
Sorry hoor maar dit is echt zielig, dat je een forum maakt en zegt dat het groter dan GoT wordt, oke...maar dan de tekst van GoT jatten:
Tekst op GoT bij Programming & Webscripting:
Tekst of FWF bij (ook al) Programming & Webscripting:PHP, MySQL, ASP: hele koele dingen, maar niet altijd even makkelijk. Als je er zelf niet meer uitkomt: hier zitten de experts.
En zo is alles eigenlijk wel een beetje copy -> pasted. Vindt het best wel zieligPHP, MySQL, ASP: hele koele dingen, maar niet altijd even makkelijk. Als je er zelf niet meer uitkomt: hier zitten de experts.
Zelfs als je toestemming van Femme hebt.
:r:r:r en
Boeie 
Hier en mijn forum wordt nog veel groter:Z : www.zqcentral.com (<= SPAM)
Oja en het onzinforum is er ook nog www.onzinforum.nl en ultratopics: www.ultratopics.nl
Mag ''tie nou dicht
Hier en mijn forum wordt nog veel groter:Z : www.zqcentral.com (<= SPAM)
Oja en het onzinforum is er ook nog www.onzinforum.nl en ultratopics: www.ultratopics.nl
Mag ''tie nou dicht
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Dat is wel zo, maar dat verklaart niet waarom het gewoon een ordinaire phpBB is (en de tekst van GoT is gejat).Op woensdag 23 mei 2001 19:31 schreef Mutilator het volgende:
Ziet er tof uit zeg!
Ehhmmm met 383 leden? Got heeft er wel 30.000 ofzo!
Maar jij hoopt dat iedereen van GOT dit leest en naar jouw forum gaat he?
Ik dacht het niet hoor!
Maar jij hoopt dat iedereen van GOT dit leest en naar jouw forum gaat he?
Ik dacht het niet hoor!
En wat zien we na een half jaar en 2 dagen? Hij zit al rond de 5% van de omvang van Got!
[url=http://sk.nkon.nl]
Verwijderd
waarom is deze niet dicht? zeker door de BC3
iig je mag m ook nie omhoog schoppen niet dicht en ik denk dat hier alsnog een hangslot op komt
iig je mag m ook nie omhoog schoppen niet dicht en ik denk dat hier alsnog een hangslot op komt
leuke forum, maar dat Hardware en software samen zijn lijkt me een probleem als je forum zal uitbreiden zo is alles doorelkaar..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()