Ik heb weleens gehoord dat er voor studenten bepaalde acties zijn waarbij GSM(abbo) een stuk goedkoper is dan normaal.
Waar kan ik die vinden ?
Search heb ik al gebruikt.
Waar kan ik die vinden ?
Search heb ik al gebruikt.
Verwijderd
Verwijderd
pak je toch gewoon de postbank actie :Op woensdag 23 mei 2001 01:38 schreef Tweaker het volgende:
Zit op Fontys.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
"If u do something do it with style, or do it at all."
Is ook een optie maar moet ff kijken naar de voorwaarden, prepaid bellen is wel duur ivm zo''n studentenabbo (meestal 15 of 20 piek ipv 40-50)Op woensdag 23 mei 2001 08:48 schreef mafiasven het volgende:
[..]
pak je toch gewoon de postbank actie :
[topic=172827]
He tweaker,Is ook een optie maar moet ff kijken naar de voorwaarden, prepaid bellen is wel duur ivm zo''n studentenabbo (meestal 15 of 20 piek ipv 40-50)
----------------------------------------
Verwijderd
En voor dat unlocken kun je bij mij terecht, met 100% garantieOp woensdag 23 mei 2001 19:51 schreef The Dutchman het volgende:
[..]
He tweaker,
Dat maakt helemaal niet uit. Neem gewoon zo''n Postbank siemens telefoon, laat hem unlocken en regel zo''n goodkoop abonnementje via een van de bovenstaande sites, dat doe ik namelijk ook!
Oh ho, illegaal!Op woensdag 23 mei 2001 20:15 schreef Tuinlaafje het volgende:
[..]
En voor dat unlocken kun je bij mij terecht!
Dat mag niet.:oOp woensdag 23 mei 2001 20:15 schreef Tuinlaafje het volgende:
[..]
En voor dat unlocken kun je bij mij terecht, met 100% garantie
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq