[BC3] Storing in centrale? Waarheid of vuile truc?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Ik wacht nu al 6 maanden op ADSL in Oss (samen met mij nog 1000en ossenaren).
Nou heb ik eindelijk na uren bellen (gelukkig is het gratis) contact gekregen met 0800-mxstream. Daar kreeg ik vrolijk te horen dat er een storing was in de centrale en dat ze niet wisten wanneer die opgelost zo zijn.

Nou vraag ik me af of dit de waarheid is (denk het niet, want er zijn wel mensen in Oss die ADSL hebben en we hebben maar 1 centrale) of dat dit gewoon een smoesje is (ze bedoelen dus eigenlijk dat ze gewoon geen ''zin'' hebben):?:?

Er werken hier een aantal mensen bij de KPN (tenminste dat lees ik hier). Zouden die kunnen nagaan of de centrale in Oss echt kaduk is, of dat er hier onzin wordt verteld?

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

De KPN heerst een monoploy al the way

dus kniel voor de KPN >:)

nee ik denk niet dat ze echt liegen der zal wel echt een storing zijn

Sommige mensen....

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Ze zullen vast wel gelijk hebben... Ze zullen het heus niet een paar maanden uitstellen om jou te pesten ofsow... :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Postman
Ik geloof ook best in de waarheid van KPN, maar er kloppen een paar dingen niet:
1. Er worden/zijn wel mensen in Oss aangesloten.
2. Pas na een aantal keren gebeld te hebben kwam het verhaal van de storing (welke al een maand ofzo aanwezig is).

Ik vertrouw het niet helemaal...
Zijn hier nog meer mensen met hetzelfde probleem (Ossenaren en niet-ossenaren):?

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op dinsdag 22 mei 2001 20:47 schreef FlamerX het volgende:
Ik geloof ook best in de waarheid van KPN, maar er kloppen een paar dingen niet:
1. Er worden/zijn wel mensen in Oss aangesloten.
2. Pas na een aantal keren gebeld te hebben kwam het verhaal van de storing (welke al een maand ofzo aanwezig is).

Ik vertrouw het niet helemaal...
Zijn hier nog meer mensen met hetzelfde probleem (Ossenaren en niet-ossenaren):?
[edit]
Jij zou toch vorige week ADSL krijgen...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Bekende smoes, dat zeiden ze hier in leiden ook, Er is een stroring wij kunnen u niet helpen. :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ze zullen het heus niet een paar maanden uitstellen om jou te pesten ofsow... :)
0800-KINDERTELEFOON

Het kan best zijn dat hun centrale gewoon al vol is en dat ze je dat niet willen verkopen, wat als ze je negatieve lulpraat moeten verkopen staan ze natuurlijk niet goed aangeschreven!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik vind dat het een vuile truc is.
:)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Kan me voorstellen dat ze die truuk gebruiken in gebieden waar nog veel telefoontikken vandaan komen... ^%@#$^%#@%$@* :(

Verwijderd

Misschien hebben ze een paar foutjes gemaakt bij het uitkiezen van de centrales :? Ze zouden eerst alleen de gebieden met kabel aansluiten nl.

Slim: tikken leveren veel meer op

• Postman
Op dinsdag 22 mei 2001 20:54 schreef DR het volgende:

[..]

[edit]
Jij zou toch vorige week ADSL krijgen...
Was het maar zo :'(
En kabel duurt ook nog een jaar :(

Volgens mij betalen wij hier in Oss idd teveel telefoontikken voor internet.

• bulletje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07 21:13
Op dinsdag 22 mei 2001 19:30 schreef FlamerX het volgende:
Ik wacht nu al 6 maanden op ADSL in Oss (samen met mij nog 1000en ossenaren).
Nou heb ik eindelijk na uren bellen (gelukkig is het gratis) contact gekregen met 0800-mxstream. Daar kreeg ik vrolijk te horen dat er een storing was in de centrale en dat ze niet wisten wanneer die opgelost zo zijn.

Nou vraag ik me af of dit de waarheid is (denk het niet, want er zijn wel mensen in Oss die ADSL hebben en we hebben maar 1 centrale) of dat dit gewoon een smoesje is (ze bedoelen dus eigenlijk dat ze gewoon geen ''zin'' hebben):?:?

Er werken hier een aantal mensen bij de KPN (tenminste dat lees ik hier). Zouden die kunnen nagaan of de centrale in Oss echt kaduk is, of dat er hier onzin wordt verteld?
Ik woon ook in Oss tegen mij zeggen ze hetzelfde ik w8 al vanaf maart en heb me al in december aangemeld.
Pagina: 1