[BC3] MAX geadresseerden bij Chello E-mail?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enver595
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06-2024
ik stuurde vanochtend met mijn chello account een e-mail naar ongeveer 1000 personen. Nu blijkt dat geen één adreseerde iets heeft ontvangen.

Heeft het te maken met max aantal personen die je een email kan sturen? if yes, wie weet wat limiet is?

probeerde het ook met hotmail maar daarmee kreeg ik weer andere problemen.

somebody help and give me advice pls..

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ben jij zo''n spammer die Bill Gates pissig heeft gemaakt en alle chello-accounts heeft gebanned van Hotmail? >:)

Just joking... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08 17:24

Mark_640

In my memory

Op dinsdag 22 mei 2001 18:43 schreef Enver het volgende:
ik stuurde vanochtend met mijn chello account een e-mail naar ongeveer 1000 personen. Nu blijkt dat geen één adreseerde iets heeft ontvangen.

Heeft het te maken met max aantal personen die je een email kan sturen? if yes, wie weet wat limiet is?

probeerde het ook met hotmail maar daarmee kreeg ik weer andere problemen.

somebody help and give me advice pls..

thanks
[b]1000[/b]?? personen??? Da''s idd wel errug veel... Dat kan die PII-400 mailserver van chello niet aan hoor... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
>:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 19:34 schreef Mark_640 het volgende:
[i]1000[/b]?? personen??? Da''s idd wel errug veel... Dat kan die PII-400 mailserver van chello niet aan hoor... >:)
Hebben ze ge-upgrade? >:)

Even serieus:
qmail kan op een simpele Pentium al 200000 mailtjes per dag afleveren. Hardware lijkt me nou niet direct het grootste obstakel.