• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-03 12:13
Heya,

Ik zit er sterk aan te denken om dit toestelletje te kopen, hij''s licht, klein, kan veel en is lief :P....

Wie heeftum ook en kan er wat over vertellen (persoonlijke mening, info van website lezen kan ik zelf wel :) ) , thz alvast!

• Kneiter Ar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04-2025
ik kan je er niks over vertelln helaas maar hij lijkt mij ook echt wel interessant.
verder denk ik nog aan een siemens S40.
dus ik ben benieuwd wat men zegt. :o

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het is toch de M100 of niet,,,

Beltonen NERGENS TE VINDEN WAAR KAN IK DIE VINDEN<>M<M<M<M<

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Enver595
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10-2025
Ik heb ''m sinds 2 maanden en om nou te zeggen dat het een top toestel is? Nope is het niet...

pluspunten

-licht
-klein (maar wel met klepje)
-toetsenbord ziet er modern uit
-mooie verlichtingkleur
-screensaver (gebruik het echter nooit)
-tril/voicedial/wap/opname (laatsgenoemde is wel moeilijk te gebruiken tijdens een gesprek, er is geen aparte knop voor netzoals bij een Panasonic, je moet in het menu gaan zoeken)
-redelijke prijs
-geluidskwaliteit aardig

enkele minpunten

- Dit is meteen het grootste minpunt; batterij gaat binnen een dag op! elke avond opladen, is echt om te janken.
- als je tijdens het schrijven van een sms een telefoontje krijgt -> weg sms, opnieuw intikken.
- tijdens het bellen een sms krijgen is irritant, om de minuut hoor je dan een piep zolang je het niet hebt bekeken, om te kijken moet je ook nog je gesprek beeindigen.
- Het duurt aso lang voordat je een gesprek afsluit, pakweg 5 seconden, dus het is niet van ik druk meteen op Close en dan weer op dial en ik zit in een ander gesprek, zeker niet
- irritante aan en uit toon is niet uit te schakelen.
- toetsen voelen na een tijdje gebruik te licht aan, alsof ze binnen de korste keren kaput gaan
- Telefoonlijst is nogal omslachtig, als je bijvoorbeeld klaar bent met je sms tekst dan moet je 3 lagen doorgaan voordat je de lijst met namen ziet.
- geen afleverrapporten bij sms.
- geen enkel ringtone te vinden op internet.

Ik had hiervoor een nokia en die vond ik toch wel veeellll gebruiksvriendelijker, alleen was mijn display behoorlijk sh*t. Bekende euvel van Nokia trouwens.

Als ik je mag adviseren zou ik toch voor een ander toestel gaan, nokia 3330 is aardig, 8250 als je die tenminste nog kan krijgen is toppie, die wil ik heel graag.

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 18:55 schreef Enver het volgende:
Als ik je mag adviseren zou ik toch voor een ander toestel gaan, nokia 3330 is aardig, 8250 als je die tenminste nog kan krijgen is toppie, die wil ik heel graag.
8250 is nog veel te krijgen hoor....
Hier bijvoorbeeld :7

• RiCk
thz Enver voor je reactie!!!, ik ga zeker een andere kopen :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heej er zijn idd nergens beltonen te vinden.... Ik word er gek van

maar ja en heeft er iemand een datakabel voor een sgh a 100??? zoja verkoop je die???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 18:55 schreef Enver het volgende:

- Dit is meteen het grootste minpunt; batterij gaat binnen een dag op! elke avond opladen, is echt om te janken.
nou dan mag je weleen terug gaan naar de winkel waar je ''m vandaan hebt want m''n accu gaat toch zeker zo''n 3 dagen mee...:?

• poes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-03 07:41
Ik ben zeer tevreden over mijn Samsung SHG-2400. De ontvangst van het signaal vindt ik beter dan van mijn Ericcsons en Nokia en hij is DEGELIJK!

Ben je helemaal blind van beltonen en logo''s dan moet je de Samsung niet nemen. Wil je een degelijk kwalitatief toestel hebben, met veel waarde voor het geld, dan neem je een toestel.

Daarnaast, iedereen heeft een Nokia, durf je te onderscheiden!!!!!

Mijn batterij gaat ongeveer drie dagen mee.

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
iedereen een nokia.
half nederland heeft een 3210 of een 3310.

als je je wilt onder scheiden moet je gewoon een toestel nemen van een hogere rank.

8850 of zo. ik vind het wel een apart toestel.
ik meer mensen met een siemsn c35 of samsung a100 zien lopen dan met een 8850.
het ligt gewoon aan de prijs.
de voordeligste telefoon is gewoon het populairs.

"If u do something do it with style, or do it at all."

• RiCk
jah ik denk dat ik oook een 6210 haal want idd iedereen heeft een 3210/3310/3330 en daar ga ik echt van :r ''en :)
Pagina: 1