Ik heb ''m sinds 2 maanden en om nou te zeggen dat het een top toestel is? Nope is het niet...
pluspunten
-licht
-klein (maar wel met klepje)
-toetsenbord ziet er modern uit
-mooie verlichtingkleur
-screensaver (gebruik het echter nooit)
-tril/voicedial/wap/opname (laatsgenoemde is wel moeilijk te gebruiken tijdens een gesprek, er is geen aparte knop voor netzoals bij een Panasonic, je moet in het menu gaan zoeken)
-redelijke prijs
-geluidskwaliteit aardig
enkele minpunten
- Dit is meteen het grootste minpunt; batterij gaat binnen een dag op! elke avond opladen, is echt om te janken.
- als je tijdens het schrijven van een sms een telefoontje krijgt -> weg sms, opnieuw intikken.
- tijdens het bellen een sms krijgen is irritant, om de minuut hoor je dan een piep zolang je het niet hebt bekeken, om te kijken moet je ook nog je gesprek beeindigen.
- Het duurt aso lang voordat je een gesprek afsluit, pakweg 5 seconden, dus het is niet van ik druk meteen op Close en dan weer op dial en ik zit in een ander gesprek, zeker niet
- irritante aan en uit toon is niet uit te schakelen.
- toetsen voelen na een tijdje gebruik te licht aan, alsof ze binnen de korste keren kaput gaan
- Telefoonlijst is nogal omslachtig, als je bijvoorbeeld klaar bent met je sms tekst dan moet je 3 lagen doorgaan voordat je de lijst met namen ziet.
- geen afleverrapporten bij sms.
- geen enkel ringtone te vinden op internet.
Ik had hiervoor een nokia en die vond ik toch wel veeellll gebruiksvriendelijker, alleen was mijn display behoorlijk sh*t. Bekende euvel van Nokia trouwens.
Als ik je mag adviseren zou ik toch voor een ander toestel gaan, nokia 3330 is aardig, 8250 als je die tenminste nog kan krijgen is toppie, die wil ik heel graag.