How bad is it on a scale from one to Spurs
Nee, ff serieus
Ik wil binnenkort ook zo''n ding en ben heel benieuwd of het wat is. Dat ''ie geen trilfunctie heeft vind ik niet erg (
Verwijderd
Verwijderd
sorry maar dacht even van wel he!!!! Heeft zeker weten wel trilfunctie!:7
ligt er ook een beetje aan hoe je er mee omgaat, ik ben zuinig op me spulletjes, dus ik denk niet dattie snel kapot zal gaanOp dinsdag 22 mei 2001 18:19 schreef Sickness het volgende:
juist hij is wel heeel vet enzo maar hij is echt kei snel kapot en ik hoor eigenlijk alleen maar slechte dingen over da ding maarja da neemt nie weg da ik et geen coole foon vind
waarom zal zon gigantisch dure telefoon zo snel kapot gaan??
Dit is gewoon té klein
no comment
Voordelen:
* Lekker klein
* Gaaf design met vooral kewle verlichting (helder blauw, niet zo cheap als die lullige ledjes in 3210z enzow)
* Trilfunctie
* Vrijwel geheel BUGVRIJ!
* Glas i.p.v. bescherming van display dus minder krasgevoelig.
Nadelen:
* Matige standby-tijd omdat klein is
* Ontvangst/zenden wat minder omdat geen antenne en klein.
* Prijs?
* Na tijdje uitvallende display, nokia kwaal.
Ik heb hem overigens al een aantal keren redelijk laten stuiteren maar heeft nog steeds geen echte damage waardoor ie niet meer werkt ofzow. wel deuken in de titanium behuizing.
Dit denk ik dus van mijn telefoontje, mocht je nog meer vragen o.i.d. hebben dan kun je altijd icqen 7692842 of e-mail intertoy@dse.nl
mzzl...
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Verwijderd
Blacklight heet dat.Op woensdag 23 mei 2001 00:26 schreef intert0y het volgende:
Voordelen:
* Gaaf design met vooral kewle verlichting (helder blauw, niet zo cheap als die lullige ledjes in 3210z enzow)
We see things as we are, not as they are
als je dat ook nog eens kan motiverenOp woensdag 23 mei 2001 00:02 schreef Martinus het volgende:
tis een kut ding egg waar..............
Nee, Backlight heet dat.Op woensdag 23 mei 2001 10:21 schreef TutanRamon het volgende:
[..]
Blacklight heet dat.
(sorry, kon het niet laten);)
Wees consequent, maar niet altijd
tril functie zit er inderdaad wel op ja.
en dat die knoppen te klein zijn.
hmm misschiend ie cijfer toetsen maar eerlijk gezegd gebruik ik die vrij weinig.
meestal gebruik ik gewoon voicedaling of heb ik het nummer wel in mijn telefoon boek staan.
wat wel minder is dat de standby tijd wel weinig is maar ja dat is meestal bij kleine telefoons.
waar ik nu wel beetje last mee heb ik dat het klepje nu heel erg los begint te worden in vergelijkinhg met het begin.
verder vind ik het een ok telefoon
"If u do something do it with style, or do it at all."
Zo eens per maand dan haal ik het klepje eraf en maak ik de glijrails en de mic. contactjes een beetje schoon dan gaat ie weer helemaal soepel.
hoe haal jij die eraf dan?
als ik dat doe dan mol ik dat ding volgens mij
no comment
ik heb 3 nokia''s achter elkaar gehad.
met geen een problemen mee gehad.
en ik ga er niet extra voorzichtig mee om of zo.
heb hem zelf wel eens laten vallen maar nog steeds niks mee aan de hand
dat moet toch niet uitmaken? hoe zit dat precies?
De battarij is kleiner, dus er kan inder stroom in opgeslagen worden --> kortere standbytijd...Op woensdag 23 mei 2001 15:16 schreef Slasher het volgende:
jullie zeggen: kortere stand-by tijd omdat dat ding zo klein is
dat moet toch niet uitmaken? hoe zit dat precies?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
that makes sense, bedankt!Op woensdag 23 mei 2001 15:19 schreef Moartn het volgende:
De battarij is kleiner, dus er kan inder stroom in opgeslagen worden --> kortere standbytijd...
Nog nix mee gebeurd gelukkig:d
Mijn batterij gaat ong. 3 dagen mee...Lang zat:9
als je meer wil weten: angelo@huizezeldenrust.nl
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
de kant waar niet het glijcontact onder zit een heel klein beetje te buigen waarna je het klepje zeg maar over de lengte as kantelt. naar boven zeg maar.
is echt heel simpel.. dus klep openschuiven dan dus die kant beetje liften en dan pak je hem er zow af.
veel succes..
ps. best lastig uitleggen zo geschreven..
ik haal redelijk vaak nog geeneens een dag maar ik bel dan ook wel veel....
kan wel makkelijk 3 dagen halen als ik helemaal niet bel natuurlijk maar ja..
het ligt er ook aan hoeveel je belt natuurlijk.Op woensdag 23 mei 2001 18:24 schreef Blisterin_Bull het volgende:
Heb mijn 8850 sinds November 2000:)
Nog nix mee gebeurd gelukkig:d
Mijn batterij gaat ong. 3 dagen mee...Lang zat:9
als ik 2 dagen weinig bel dan kan!! hij ook wel 3 dagen mee.
maar meestal als ik hem 1 dag niet oplaad zit ik de dag erna in de middag met 1 blokje.
bij mij houd hij het niet 2 dagen vol.
als er er wat gesprekken mee heb gevoerd.