De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat zoek je precies? Codes ofzo?Op dinsdag 22 mei 2001 11:24 schreef SAiKo-1782 het volgende:
Weet iemand een goede link naar gsm tips&tricks?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Beviel mij wel goed... Anders zoek je ff op Altavista ofzo, doe eens gek...
Shit, was me net ff iemand voor.Op dinsdag 22 mei 2001 21:25 schreef DEM het volgende:
http://mobile.box.sk
Beviel mij wel goed... Anders zoek je ff op Altavista ofzo, doe eens gek...
Shit, was me net ff iemand voor.
Wat nou dubbelpost, zijn er zelfs drie!DUBBELPOST
Verwijderd
Jij bent echt grappigOp dinsdag 22 mei 2001 11:47 schreef Spike5000 het volgende:
Hier kan je ongelofelijk veel GSM tips & tricks vinden....