[BC3] @HOME WTF!?!?

Pagina: 1
Acties:

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:21
Ok, ik woon in Zwolle en heb een kabel aansluiting van @home, heerlijk hoor, geen problemen. In het begin toen ik mijn abbo kreeg moest ik alleen mijn IP adres statisch instellen, omdat dynamische toewijzing in mijn deel van Zwolle niet werkte.

Allemaal geen probleem en geen gezeik. Anderhalf jaar later ( vrijdag 18 mei 2001 ), word ik spontaan afgesloten. ALTIJD mijn rekeningen betaald, nooit echt SUPER veel geleeched..tenminste, niet TE veel ;).

Ikke bellen naar die lui, beginnen ze te zeiken dat ik een IP conflict heb veroorzaakt en dat een andere klant ineens mijn IP heeft gekregen. Volgens hun was het nu in één keer ook ILLEGAAL om je IP statisch in te stellen.

Op de homepage van @home ( http://www/ ) staat perfect aangegeven hoe je je ip adres moet instellen voor als je je ip adres statisch wil hebben ipv dynamisch.

Ik heb ongeveer 20 keer gebeld en steeds was het verhaal dat mijn IP niet mijn IP was en dat het nooit dynamisch ingesteld had mogen worden, terwijl ze het bij systeembeheer van @home ZELF hebben gezegt.

3 dagen later...eindelijk weer internet, g*dver, wat een eikels, en maar blijven ontkennen...ik kon ze wel schieten die lui.

Zo zie je maar weer, ze geven geen reet om de klanten, ze weten dat ze een monopolie positie hebben en daar maken ze gretig gebruik van.

Conclusie : de EIKELS bij @home zijn KLOOTZAKKEN en de technische kennis op de helpdesk is precies NULL!. (uitzonderingen daargelaten)

Verwijderd

En dat terwijl ik vorige week belde, toen was het ILLEGAAL om een vast IP-adres te hebben..

Zucht, het zijn ook een stelletje sukkels daarzo, qua admin dan!

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
wat is nou je punt?
dat je 3 dagen zonder internet hebt gezetten, omdat er ergens iets mis is gegaan?
Dat soort dingen kunen gebeuren lijkt mij, en je zegt zelf , dat je altijd tevreden/goede kwaliteit geleverd gekregen heb, dan vind ik het erg kortzichtig om je meming 180 graden tedraaien.

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:50
Volgens mij is zijn punt meer dat de gasten bij @Home niet consequent zijn in hun adviezen en toepassing van regelgeving.

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• HermeS
Op dinsdag 22 mei 2001 11:22 schreef Escobar het volgende:
Volgens mij is zijn punt meer dat de gasten bij @Home niet consequent zijn in hun adviezen en toepassing van regelgeving.
Mwhoaa, in anderhalf jaar lijkt het me toch niet vreemd dat het beleid eens veranderd, vooral als je de veel gebruikte jaar x 4 regel, dus dan zou het 6 jaar zijn ivm reguliere bedrijven.

• HermeS
ongetwijfeld is deze verandering dus voorgekomen uit het feit, dat 1 1/2 jaar geleden alleen de diehard-pc freaks, een internet verbinding via de kabel afsloten, en dus ook heel veel uur online waren, tegenwoordig, heeft de halfe straat het, waaronder veel mensen die hun pc niet langer dan 1 uur p/d aanhebben staan, en dat word het voor @home nogal duur.

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-07 21:13

Servowire

prutser:~#

Wees toch tevreden met je kabel.
Damn. Ruilen met mijn modempje?

:(

met papier mache kun je alles maken!!

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:50
Op dinsdag 22 mei 2001 18:08 schreef Servowire het volgende:
Wees toch tevreden met je kabel.
Damn. Ruilen met mijn modempje?

:(
Juist... Ik zit hier ook te kutten met 56-k-max-half-uurtje-per-dag-anders-telefoonrekening-te-hoog-verbinding. Ik denk dat ik nu maar eens zo''n 30 uurs pakketje bij Wanadoo aanschaf in afwachting van Worldcom.

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Pagina: 1