[BC3] Internetten via de kabel zonder abonnement???

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een vraagje. Ik heb mijn abonnement van chello opgezegd. Maar ik heb nog steeds een kabel modem. Dit modem is een LANcity modem. Ik weet dat er terayon modems illegaal worden ingezet om via de kabel te internetten zonder abonnement. Heeft iemand ervaring met LANcity modems. Ik heb sniffer op het netwerk los gelaten, maar ik zie nog steeds de gateway en DNS servers van UPC. Alleen een internet verbinding lukt nog niet.

Any info is welcom, Thanx *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Helaas, je zegt het zelf al: het is illegaal. het plaatsen van of vragen (links naar) copyrighted software, Mp3''s, serials en andere illegale praktijken is in strijd met de FAQ. Ik raad je overigens aan die nog eens helemaal goed door te lezen om verder irritatie of maatregelen te voorkomen. Tweakers.net kan grote problemen krijgen door threads als deze ! Deze draad gaat derhalve op slot.

Veel plezier verder op het forum!

DIT IS MIJN WEBSITE