They made me do it.
CYA
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ten eerste: ik krijg die kabel gratisOp maandag 21 mei 2001 19:30 schreef Looney-Tooney het volgende:
Die kabel is straight. Maar waarom zou je het zelf doen? Ze leggen volgens mij tot 10 meter gratis aan. Kost het je geen kabel en kun je hun ook wat voor hun geld laten doen.
CYA
Ten tweede: hoe sneller hij klaar is, hoe beter
Ten derde: bedankt
They made me do it.
leg je de kabel dan wel vanaf het punt waar de tv kabel binnekomt ? (dikke groene kabel dus) anders moet de monteur alsnog utp leggen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
NatuurlijkOp maandag 21 mei 2001 22:06 schreef gelly het volgende:
ik vond het altijd aardig van mensen als ze zelf de utp al hadden gelegt
leg je de kabel dan wel vanaf het punt waar de tv kabel binnekomt ? (dikke groene kabel dus) anders moet de monteur alsnog utp leggen
Nog een vraagje: hoezo moet je je Win98 cd klaarleggen als de monteur komt. Hebben ze zelf geen drivers bij hun???
They made me do it.
Verwijderd
Bij mij heeft hij die netwerkkaart niet eens geinstallerd, gewoon gegeven.. Mocht het zelf doenOp dinsdag 22 mei 2001 14:17 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
Natuurlijk
Nog een vraagje: hoezo moet je je Win98 cd klaarleggen als de monteur komt. Hebben ze zelf geen drivers bij hun???
Jawel, maar windhoos wil nog wel ''s wat bestandjes van de cd nodig hebben....Op dinsdag 22 mei 2001 14:17 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
Natuurlijk
Sterker nog, er liepen er rond die gewoon alle *.cab files van 95 en 98 + drivers netwerkkaart en nog wat andere handige softwareOp dinsdag 22 mei 2001 18:51 schreef allure het volgende:
nou als ip chello mannetje was dan had ik gewoon van alle besturingssystemen (van m$)een gebakken examplaar bij me.
They made me do it.
Als je een STP kabel hebt, is de mantel ook van koper....
Als je die buis wel ergens aard, dan werkt ie redelijk goed als shield.Op dinsdag 22 mei 2001 20:58 schreef Smoothy_ het volgende:
Nog een vraagje: kan je een UTP kabel door een kopere leiding laten lopen??? ivm interferentie
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.