[BC3] Chello kabel crossed of straight???

Pagina: 1
Acties:

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb Chello aangevraagd en wil vast de UTP kabel aanleggen, maar is deze crossed of straight??? En mag dat van Chello, je eigen kabel aanleggen???

They made me do it.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Die kabel is straight. Maar waarom zou je het zelf doen? Ze leggen volgens mij tot 10 meter gratis aan. Kost het je geen kabel en kun je hun ook wat voor hun geld laten doen.

CYA

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Gardocki
  • Niet online
Op maandag 21 mei 2001 19:30 schreef Looney-Tooney het volgende:
Die kabel is straight. Maar waarom zou je het zelf doen? Ze leggen volgens mij tot 10 meter gratis aan. Kost het je geen kabel en kun je hun ook wat voor hun geld laten doen.

CYA
Ten eerste: ik krijg die kabel gratis
Ten tweede: hoe sneller hij klaar is, hoe beter
Ten derde: bedankt :)

They made me do it.

• BC3 Victim
ik vond het altijd aardig van mensen als ze zelf de utp al hadden gelegt :)

leg je de kabel dan wel vanaf het punt waar de tv kabel binnekomt ? (dikke groene kabel dus) anders moet de monteur alsnog utp leggen :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Gardocki
  • Niet online
Op maandag 21 mei 2001 22:06 schreef gelly het volgende:
ik vond het altijd aardig van mensen als ze zelf de utp al hadden gelegt :)

leg je de kabel dan wel vanaf het punt waar de tv kabel binnekomt ? (dikke groene kabel dus) anders moet de monteur alsnog utp leggen :)
Natuurlijk

Nog een vraagje: hoezo moet je je Win98 cd klaarleggen als de monteur komt. Hebben ze zelf geen drivers bij hun???

They made me do it.

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 14:17 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

Natuurlijk

Nog een vraagje: hoezo moet je je Win98 cd klaarleggen als de monteur komt. Hebben ze zelf geen drivers bij hun???
Bij mij heeft hij die netwerkkaart niet eens geinstallerd, gewoon gegeven.. Mocht het zelf doen :)

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Op dinsdag 22 mei 2001 14:17 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

Natuurlijk

Jawel, maar windhoos wil nog wel ''s wat bestandjes van de cd nodig hebben....

• BC3 Victim
nou als ip chello mannetje was dan had ik gewoon van alle besturingssystemen (van m$)een gebakken examplaar bij me.

• Mark_640

Mark_640

In my memory

Op dinsdag 22 mei 2001 18:51 schreef allure het volgende:
nou als ip chello mannetje was dan had ik gewoon van alle besturingssystemen (van m$)een gebakken examplaar bij me.
Sterker nog, er liepen er rond die gewoon alle *.cab files van 95 en 98 + drivers netwerkkaart en nog wat andere handige software :D op 1 cd''tje hadden gefikt... >:)

• Gardocki
  • Niet online
Nog een vraagje: kan je een UTP kabel door een kopere leiding laten lopen??? ivm interferentie

They made me do it.

• Mark_640

Mark_640

In my memory

Logischerwijs zou je zeggen van wel... Die koperen buis zou de kabel juist goed beschermen tegen interferentie van buitenaf...

Als je een STP kabel hebt, is de mantel ook van koper....

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Op dinsdag 22 mei 2001 20:58 schreef Smoothy_ het volgende:
Nog een vraagje: kan je een UTP kabel door een kopere leiding laten lopen??? ivm interferentie
Als je die buis wel ergens aard, dan werkt ie redelijk goed als shield.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Pagina: 1