"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Kan het dan nog langzamer, t gaat nu al langzamer dan een 33k6
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
hehe ze kunnen niet eens een probleem omschrijven, vind je het gek dat het zo gaar is daar 
/me is ook slachtoffer btw
/me is ook slachtoffer btw
Casema is een leuk voorbeeld ter omschrijving van de Nederlandse Zuinigheid.... er is namelijk niet een Casema kabelaar die kan zeggen:
"Ja maar ik neem een kabelmodem voor de
snelheid, niet voor de telefoonkosten hoor!"
Ik ken dus gasten die al 3 jaar bij Casema zitten, en al 3 jaar met snelheden die langzamer dan een 28k8 zijn zitten te surfen. Een ISDN lijn is ruim twee keer zo snel, en heeft een ping die tientallen malen beter is
Online gaming, en gewoon wat surfen gaat fantastisch met ISDN, en met een Wish account (of twee) kun je aardig vooruit.
* maartena snapt niet meer waarom mensen Casema blijven accepteren.... en blijven accepteren
Ik ken dus gasten die al 3 jaar bij Casema zitten, en al 3 jaar met snelheden die langzamer dan een 28k8 zijn zitten te surfen. Een ISDN lijn is ruim twee keer zo snel, en heeft een ping die tientallen malen beter is
* maartena snapt niet meer waarom mensen Casema blijven accepteren.... en blijven accepteren
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
is waar!Op dinsdag 22 mei 2001 10:35 schreef maartena het volgende:
Casema is een leuk voorbeeld ter omschrijving van de Nederlandse Zuinigheid.... er is namelijk niet een Casema kabelaar die kan zeggen:
Ik ken dus gasten die al 3 jaar bij Casema zitten, en al 3 jaar met snelheden die langzamer dan een 28k8 zijn zitten te surfen. Een ISDN lijn is ruim twee keer zo snel, en heeft een ping die tientallen malen beter isOnline gaming, en gewoon wat surfen gaat fantastisch met ISDN, en met een Wish account (of twee) kun je aardig vooruit.
op het moment valt het hier zwaar mee
ik down met 4 kb en kan daarnaast nog redelijk surfen
ik down met 4 kb en kan daarnaast nog redelijk surfen
Ik heb geen Casema maar Sonera maar die hebben laatst hun hele systeem voor Noord-Holland eindelijk geupgrade. Nu heb ik hier bijna dag en nacht 64 kb/sec. 
* Dennis heeft medelijden met alle casema gebruikers in dit topic
* Dennis heeft medelijden met alle casema gebruikers in dit topic
Verwijderd
dank je (zie mijn nickname)Op dinsdag 22 mei 2001 15:40 schreef dennisdotcom het volgende:
/me heeft medelijden met alle casema gebruikers in dit topic
Pagina: 1