Toon posts:

[BC3] Primafoon kan je voorang geven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een klein bezoekje bij de primafoon vertelde een medewerker dat hij, als ik me bij hem zou aanmelden voor adsl (via xs, planet, etc) dat hij mijn gunstig in de wachtrij kon plaatsten ...

Nu vroeg ik me af:
Kan hij dit of is het verkoop praat?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ik zou eerst es met XS4ALL bellen om dit te verifiëren, het lijkt me vrij onwaarschijnlijk.

DIT IS MIJN WEBSITE

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Lijkt me vrij kwalijk, denk ook niet dat het kan.
Maar ik zal morgen es informeren, vindt dat toch wel apart.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Verkooppraat, ik zou ook zoveel zeggen als er een argeloze <<<lijkende>>> gebruiker voor mij stond die ik FF een geeltje extra uit de zak kon tillen :)

[Ik heb het ook wel es meegemaakt hoor, moet je es extreem doen bij de computerwinkels, dan naaien ze je zooo hard op! -vooral bij v*bis, esc*m enzo!]

Verwijderd

Ik werk parttime bij de Primafoon en kan je zeggen dat dit niet zo is, wij schrijven je net zo in bij planet en XS4all als dat je dat zelf zou doen thuis via internet.

Ga naar die medewerker toe en kick his ass! Zo krijgt KPN een slechte naam, voor zover dat nog niet het geval is bij de klanten...:(

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

Ach maar als je nu eens mensen kent die echt die orders afhandelen bij KPN betreffende ADSL >:) dan is er wel wat te regelen

Koelkasten heeft in totaal 1,5 week moeten wachten op ADSL >:)

tot grote ergenis van config overigens :P

Sommige mensen....

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 11:47

bolke

Klikt nu met een Canon R

Iedereen kan overal voorrang krijgen.

Als je maar het juiste persoon tegenover je hebt

http://www.hroling.nl

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 15:34 schreef bolke het volgende:
Iedereen kan overal voorrang krijgen.

Als je maar het juiste persoon tegenover je hebt
En je juiste portemonnaie bij je hebt >:)

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 14:18 schreef Boezelaere het volgende:
Ik werk parttime bij de Primafoon en kan je zeggen dat dit niet zo is, wij schrijven je net zo in bij planet en XS4all als dat je dat zelf zou doen thuis via internet.

Ga naar die medewerker toe en kick his ass! Zo krijgt KPN een slechte naam, voor zover dat nog niet het geval is bij de klanten...:(
ha collega, Ik werk er ook parttime en idd het kan volgens mij niet. Niet via de officiele manier iig (quality dealerapplication). Misschien dat ie contacten heeft ergens anders? Of het is gewoon een mietje die dingen verzint om de man te zijn.

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 19:16 schreef Bart_traB het volgende:

[..]

ha collega, Ik werk er ook parttime en idd het kan volgens mij niet. Niet via de officiele manier iig (quality dealerapplication). Misschien dat ie contacten heeft ergens anders? Of het is gewoon een mietje die dingen verzint om de man te zijn.
Voor wat betreft je signature heb je groot gelijk, GA NOOIT INFORMATICA STUDEREN aan de HHS, dast zuigt inderdaad, je leert geen er reet en aan de meeste docenten heb je geen fluit! :( :( :( |:(

Ik doe 3e jaars VIA opleiding.... en heb de afgelopen 3 jaar weinig tot niets nieuws geleerd qua opleiding gezien......

Verwijderd

Dan moet je ook geen VIA doen... VIA hebben ze in het leven geroepen om meer vrouwen aan te trekken...

Ik heb I&I gedaan, en dat is een prima opleiding. Alleen moet je niet Kunde gaan studeren...

Maargoed, om on-topic te blijven: De primafoon meld je gewoon via de mxstream site aan. Wilden ze ook bij mij doen... maar als je het hun laat doen melden ze je aan bij Planet. Da''s namelijk ook van KPN (geloof ik)

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik zelf ook gedaan vanwege de 4 e-mailadressen die ik bij planet wel krijg en bij xsall niet
Pagina: 1