[BC3] Panasonic GD-92

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo! Ik ben in het bezit van een Panasonic GD-92, maar ik vind de luidspreker zo enorm zacht, als ik aan de weg sta kan ik niet eens wat horen zo zacht is het geluid! Weet iemand daar wat op? De Nokia heeft wel een bepaalde code waar mee je de frequency kan afstellen en daar ook het geluid dus mee! HELP MIJ!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 19:47

Shedman

Met het hart op de goede plek

Kun je niet tijdens een gesprek met die ronde toets het speakervolume omhoog krikken?!?

Zo werkt het met mijn GD-30 iig wel :)

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• BC3 Victim
`Ja tuurlijk hij staat op max dus....! Maar is gewoon erg slechte geluidskwaliteit denk ik! en het is nog wel een 1800Mhz netwerk!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Shedman
  • Laatst online: 22-07 19:47

Shedman

Met het hart op de goede plek

Dan weet ik het ook niet meer :?

Dan zal het wel aan je Netwerk liggen. Ik had met mijn Dutchtone kaartje altijd heel veel last van echo met mijn Motorola L7089. Nu ik Ben (r) Ben heb ik daar helemaal geen last meer van :)

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• JT
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Libertel en KPN zitten nog op het oude 900 mhz netwerk, de rest niet.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• BC3 Victim
Ja dat weet ik! Dat bedoel ik! Mijn nokia met KPN heeft veel beter geluid dan mijn PANIEK-SONY! Maar goed ik zet hem dan gewoon op Handsfree en dan hoor ik meer!

Pagina: 1